دانلود بازی Cloudpunk برای PC
دانلود بازی Cloudpunk برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cloudpunk City of Ghosts برای PC

پارسی گیم 20 آبان 1399 6 دیدگاه
16,929 بازدید

دانلود بازی Cloudpunk City of Ghosts برای کامپیوتر

سایپربانک یکی از زیر سبک‌ها در داستان‌های علمی تخیلی به‌حساب می‌آید که تمامی آثار این ژانر، یک دنیای دور را به تصویر می‌کشند که فناوری پیشرفت بسیار زیادی داشته و راه‌های تازه‌ای برای کنترل جامعه بشری پیداشده است. شخصیت‌های این سبک معمولاً افراد تنها و رانده‌شده‌ای هستند که تحت تأثیر پیشرفت و تغییر سریع فناوری قرارگرفته‌اند. تابه‌حال چندین استودیو تلاش کرده‌اند تا بازی در این سبک منتشر کنند و این استودیو ION LANDS است که رؤیای خود را به واقعیت تبدیل کرده است. بازی Cloudpunk یک اثر سایبرپانک و علمی تخیلی است که شمارا در نقش یک نامه‌رسان قرار می‌دهد که برای سرویس کلاودپانک کار می‌کنید. این سرویس دو قانون کلی دارد: اول اینکه سروقت بسته‌ها را برسانید و دوم اینکه هیچ‌گاه در مورد آنچه داخل بسته‌هاست نباید سؤال کنید!

Cloudpunk City of Ghosts
در این بسته الحاقی به‌جز شخصیت Rania می‌توانید با شخصیت جدیدی به اسم Haysa نیز بازی کنید. درواقع روایت داستانی بازی اینجا از دو جهت دنبال می‌شود. در یکی، ماجراهای Rania با شرکت بزرگ Curzona قرار دارد و از سمت دیگر، Haysa که یک قمارباز است تصمیم دارد بدهکاری‌های خودش را صاف کند اما چندان در این مسیر خوش‌شانس نیست. این بسته الحاقی مسیر داستانی کاملاً جدیدی را با مراحل جدید و بخش‌های متفاوتی از شهر به بازی اضافه کرده است و همچنین پایان‌های متفاوتی نیز بسته به تصمیم‌های شما در این بخش داستانی وجود دارد.

کل داستان بازی مبنی بر همین پلات ساده پیش می‌رود اما لایه‌های داستانی زیادی و شخصیت‌ها و دیالوگ‌های متعددی پیش روداریم که عمق بازی را افزایش داده‌اند. بسیاری از مأموریت‌ها بسیار ساده و جذاب دنبال می‌شوند و مانند آثار موجود در این ژانر، به مشکلاتی که انسان‌ها در یک شهر سایبرپانک با آن‌ها مواجه می‌شوند می‌پردازد. ازآنجایی‌که فناوری پیشرفت زیادی داشته است، با انواع و اقسام وسایل نقلیه روبه‌رو می‌شوید که هرکدام به‌نوعی شمارا در این شهر بزرگ می‌چرخانند. برای نمونه ماشین‌های پرنده قادر به حرکت میان برج‌های مختلف هستند و لحظات هیجان‌انگیزی برای شما می‌سازند. قدم زدن در سطح شهر هم یک فعالیت لذت‌بخش است و به‌خصوص موقع که باران بر روی آسفالت گرم می‌نشیند و جلوه زیبایی به شهر می‌دهد.

گیم پلی بازی Cloudpunk در نوع خودش جالب و تماشایی است. یک سری مراحل جالب در طول بازی وجود دارند که باید آن‌ها را طی کنید و بیشتر آن‌ها هم به تحویل بسته ختم می‌شوند و قرار نیست هیچ کار خاصی انجام دهید. در مورد استایل بازی باید گفت که استودیو به‌خوبی از پس ایجاد یک شهر مدرن برآمده و باوجود بودجه پایین، بازهم توانسته ایده خود را تحقق بخشد که جای تحسین دارد. البته بازی به گستردگی Cyberpunk 2077 نیست و هدف بازی هم‌چنین چیزی نیست. صداگذاری یکی از ویژگی‌های اصلی بازی است و صدای شهر و شخصیت‌ها و قطرات باران کاملاً تفکیک‌شده و زیبا به گوش می‌رسند. این بازی در سبک ماجراجویی موفق به ارائه تجربه‌ای مناسب شده که بیشتر به جنبه داستان و روایت تمرکز کرده است. اگر به این سبک بازی علاقه‌مند هستید، Ghostrunner و Neon Abyss را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Cloudpunk City of Ghosts با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/10 (64 bit)
Processor: AMD / Intel CPU (AMD FX-4300 or Intel i3-4130 or newer)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD / NVIDIA dedicated graphics card, with at least 2GB of dedicated VRAM and Shader Model 5.1 support (AMD R9 285 and NVIDIA GeForce GTX 760 or newer)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard
Additional Notes: Controller or keyboard + mouse. This game fully supports GeForce Now

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD / Intel CPU (AMD Ryzen 3 1300x or Intel i7-930 or newer)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD / NVIDIA dedicated graphics card, with 6GB of dedicated VRAM and Shader Model 6.0/6.1 support (i.e. AMD RX 580 8GB and NVIDIA GeForce GTX 1060 or newer)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard
Additional Notes: SSD drive, Controller or keyboard + mouse

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Your name is Rania. This is your first night working for Cloudpunk, the semi-legal delivery company based in the sprawling city of Nivalis. You go everywhere, from the Marrow below to the spires that pierce the grey clouds high above before scraping the edge of the troposphere. No delivery job is too dangerous, and no one is faster than a Cloudpunk driver. In this story-based exploration game, you will meet a diverse range of characters including androids, AI and unscrupulous humans at every level of society. Everyone has a story, and in the course of one night in Nivalis, everything will change.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.48 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    آرشام

    مهمان

    پیکسلیه بازی که? آدماش پیکسلیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hamid

    مهمان

    میگم من الان اینو چطور بلرای کامپیوتر نصب کنم!!!!!!!؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به hamid

      پشتیبانی

      پارت ها را اکسترکت نمایید
      بازی را نصب و در صورت نیاز کرک کنید

  • Avatar

    mostafa ghalandari

    مهمان

    این نسخه ی اصلی بازیه ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mostafa ghalandari

      مدیر سایت

      بله

  • Avatar

    peymanparsa

    مهمان

    گروه SKIDROW برگشته

    پاسخ دهید