Steam
یحیی رحیمی

کمپانی Valve از اپ Steam Chat برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS رونمایی کرد

یحیی رحیمی 2 خرداد 1398 بدون دیدگاه
702 بازدید

استیم سالهاست که جایگاه دوست داران بازی های ویدیویی است. این فروشگاه آنقدر گسترش یافته است که می توان هزاران بازی را داخل آن پیدا کرد و همچنین از قابلیت های متنوع آن لذت برد. همین باعث شده که کمپانی مادر این فروشگاه به نام Valve برنامه خود را برای سیستم عامل های موبایل نیز منتشر کند و آخرین آن‌ها نیز Steam Chat است.

بازی های آنلاین با وجود دوستانی کنار حساب شما جذاب هستند و برای همین ممکن است با این دوستان نیز چت کنید و حتی لینک بازی ها مختلف و آیتم های گوناگون را رد و بدل کنید. قبلا یک برنامه موبایل به نام Steam Link مجوز انتشار روی دستگاه های اپل را دریافت کرده بود. این برنامه قابلیت استریم تمام بازی های داخل کتاب خانه استیم شما را روی دستگاه های خانواده iOS مانند آیفون و آیپد فراهم می کند.

این تنها برنامه ای نیست که Valve می خواهد آن را برای سیستم عامل های موبایلی منتشر کند و به نظر می رسد که Steam Chat نیز در راه انتشار برای اندروید و iOS است. Steam Chat مدت هاست که برای کامپیوترهای شخصی و از طریق استیم لانچر در دسترس بوده است. حالا می توانید نسخه موبایلی آن را نیز دریافت کنید. بیشتر ویژگی های برنامه اصلی در نظر گرفته شده است و برای نمونه چت گروهی و اعلانات مخصوص در این برنامه وجود دارد.

steam chat

اضافه کردن دوستان از طریق فرستادن لینک و ارسال ویدیوها، توییت ها، گیف و استیکرهای مخصوص استیم در این برنامه وجود دارد اما فعلا قابلیت فرستادن صدا غیرفعال است. استیم به دنبال ارتقای امنیت چت های خود است و در نتیجه در آپدیت های بعدی، شاهد تغییرات جامعی خواهیم بود.
Steam Chat برای تمامی دستگاه های اندرویدی و iOS در دسترس است. می توانید نظر خود را در این مورد برای ما بنویسید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.