دانلود بازی Next Space Rebels برای PC
دانلود بازی Next Space Rebels برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Next Space Rebels برای PC

پارسی گیم 1 آذر 1400 1 دیدگاه
2,031 بازدید

دانلود بازی Next Space Rebels برای کامپیوتر

ساخت‌وساز و طراحی ابزارها و وسایل مختلف امری بسیار پیچیده و گاهی سرگرم‌کننده است. بازی‌های ویدیویی شبیه‌ساز، می‌توانند این تجربه را به شکلی متفاوت و جذاب‌تر در اختیار ما قرار دهند. تنوع شبیه‌سازها در بازار بازی‌های ویدیویی بسیار بالا بوده و تقریباً تمامی فعالیت‌های دنیای واقعی را می‌توان در قالب یک بازی ویدیویی تجربه کرد. بازی Next Space Rebels از استودیو Floris Kaayk عنوانی جدید در سبک شبیه‌ساز بوده که در آن باید به یک طراح و مهندس ساخت موشک‌های فضایی تبدیل شوید.

شما در این بازی یک مهندس ماهر هستید که کانال پخش محتوای آنلاینی با نام StarTube در اختیار دارید. برای توسعه و گسترش کانال خود باید دست‌به‌کار شده و قطعات مختلفی برای ساخت موشک سفارش دهید، دوربینی روی آن نصب‌کرده و مقدمات فرستادنش به فضا را آماده کنید. هرچه شهرت شما بیشتر شود، مدیریت سخت‌تر شده و مسئولیت بیشتری بر دوش شما قرار خواهد گرفت. هر کس امروز بتواند کنترل ماهواره‌ها و فضای اطراف جو زمین را در دست بگیرد، اینترنت را هم زیر سلطه خودش خواهد آورد.

ساخت‌وساز موشک عنصر اصلی گیم پلی این بازی است. شما باید با استفاده از طراحی‌ها و نقشه‌های مختلفی که دارید، ابتدا طرح کلی موشک را به دست آورده و سپس قطعات مختلف برای ساخت مدل واقعی‌اش را سفارش دهید. هرچه موشک قدرتمندتری بسازید، تعداد دنبال کنندگان کانال شما بیشتر شده و درآمد بالاتری نصیبتان خواهد شد. تنوع زیاد قطعات و طراحی‌ها باعث می‌شود حس خلاقیت و نوآوری در شما بیدار شده و ساخت موشک‌های شخصی خودتان به‌شدت لذت‌بخش شود. پس از ارسال موشک به فضا می‌توانید از طریق دوربینی که روی بدنه‌اش نصب‌کرده‌اید، فضا و کره زمین را مشاهده کرده و سرعت موشک را هم بسنجید. در بازی از فیلم‌های واقعی تدوین‌شده نیز برای بخش داستانی استفاده شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kerbal Space Program و Hydroneer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Next Space Rebels با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB or AMD Radeon HD 5770, 1 GB

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-6600 or AMD Ryzen 5 1400
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7850, 2 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Order some parts online, get your camera, and grow your StarTube channel through rocket tinkering and often wacky challenges! With great fame comes great responsibility, and a sudden wrench in your path to greatness will take you on a journey towards space.The mysterious Next Space Rebels know that those who control the satellites now control the future of the internet. Will you join them in their race to internet freedom?Next Space Rebels enables the joy of creation, lessons of failure, and progress of experimentation, generally reserved for complex sim games, through its accessible “notepad-style” creation tools and intertwined narrative.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    gh

    مهمان

    سلام یه سوال اگه بازی الدن رینگ بیاد ایا تیمتون مثل دارک سولز 3 برایش زیرنویس فارسی میسازد یا نه ممنون از سایتتون

    پاسخ دهید