بازی Life is Strange: Remastered Collection
هادی اسماعیل‌زاده

عرضه ریمستر بازی Life is Strange تا اوایل 2022 عقب افتاد

هادی اسماعیل‌زاده 21 مرداد 1400 بدون دیدگاه
218 بازدید

زمانی که بازی Life is Strange True Colors در ماه مارس معرفی شد، شرکت Square Enix اعلام کرد که این بازی، تنها نسخه از فرنچایز Life is Strange نیست که در سال 2021 عرضه می‌شود. این شرکت بعداً از بازی Life is Strange: Remastered Collection رونمایی کرد که ابتدا قرار بود 30 سپتامبر در بازار عرضه شود. این نسخه روایت داستان مکس و کلوئی را با انیمیشن‌ها و جلوه‌های بصری بهبودیافته، بازگو می‌کند. اما باتوجه‌به بیانیه‌ای که امروز از طریق حساب توییتر فرنچایز منتشر شد، فعلاً باید منتظر بمانیم زیرا تیم Life is Strange اعلام کرد که انتشار نسخه بازسازی شده را به اوایل سال 2022 موکول می‌کند.

در این اعلامیه بیان شده که باتوجه‌به نزدیک بودن زمان انتشار بازی Life is Strange True Colors، این تاخیر به «کاهش هرگونه فشار اضافی بر تیم توسعه Life is Strange» کمک می‌کند و به توسعه دهندگان «زمان بیشتری برای کار روی ریمستر بازی» می‌دهد. بااین‌حال، 30 سپتامبر هنوز هم یک روز بزرگ برای طرفداران Life is Strange است. در کنار اعلام تاخیر، این بیانیه نشان داد که بازی Life is Strange: Wavelengths جای خالی ریمستر نسخه‌های اول و دوم مجموعه را پر خواهد کرد.

بازی Life is Strange: Wavelengths که قبلاً به‌عنوان پیش درآمدی بر بازی Life is Strange: True Colors معرفی شده بود، به طور کامل بر روی داستان Steph Gingrich تمرکز خواهد داشت؛ شخصیتی که اولین‌بار در بازی Life is Strange: Before the Storm حضور پیدا کرد و قرار است یکی از کاراکترهای کلیدی داستان بازی Life is Strange: True Colors باشد. استودیو Deck Nine همچنین اعلام کرد که به‌زودی تریلری از این بازی منتشر خواهد کرد که احتمالاً جزئیات بیشتری از روایت داستانی آن ارائه می‌دهد.

ریمستر Life is Strange؛ یک باز‌سازی اساسی!

اگر از جدیدترین بازی‌های معرفی شده Square Enix باخبر نیستید، باید بگوییم که بازی Life is Strange: Remastered Collection یک بازسازی اساسی در اولین نسخه این فرنچایز است. نسخه ریمسترشده، نه‌تنها تمام بسته‌های الحاقی این بازی از جمله Life is Strange: Before the Storm را شامل می‌شود، بلکه دارای جلوه‌های بصری پیشرفته، انیمیشن‌های جدید، معماهای بهبودیافته، بهبود نورپردازی و موارد دیگر است.

بازی Life is Strange: True Colors نسخه اصلی بعدی در این فرنچایز است که داستان جدیدی را پس از وقوع مرگ در شهر خلوت و بی‌سروصدای Haven Springs روایت می‌کند. بازیکنان نقش الکس، خواهر قربانی را در دست می‌گیرند؛ او دارای قدرتی مخفی است که به او اجازه می‌دهد از احساسات اطرافیانش سر دربیاورد. بازیکنان باید از اسرار ساکنین هیون اسپرینگز سر دربیاورند و از توانایی‌های ماوراء طبیعی الکس، برای کشف حقیقت پشت مرگ استفاده کنند.

بر خلاف نسخه‌های قبلی این سری، بازی جدید به صورت اپیزودیک عرضه نمی‌شود و قرار است کل بازی به صورت یکجا، 10 سپتامبر مصادف با 19 شهریورماه عرضه شود. وظیفه توسعه بازی نیز از Dontnod Entertainment به استودیو Deck Nine منتقل شده و باید ببینیم که این استودیو بعد از عرضه موفق بسته الحاقی Before the Storm، چگونه از عهده توسعه یک نسخه کامل در این مجموعه برمی‌آید. گفتنی است ریمستر بازی Life is Strange  در سال 2022 برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.