Life-is-Strange-True-Colors
یحیی رحیمی

هر آنچه باید در مورد بازی Life is Strange 3 بدانید

یحیی رحیمی 29 اسفند 1399 بدون دیدگاه
1,487 بازدید

شرکت Square Enix از جدیدترین نسخه بازی Life if Strange در طی رویداد Square Enix Presents پرده برداشت. نسخه جدید که Life is Strange: True Colors نام دارد، شخصیت تازه‌ای را به نام الکس وارد دنیای سحرآمیز بازی می‌کند. برعکس نسخه پیشین که توسط Dontnod Entertainment توسعه‌یافته بود، این بازی توسط استودیو Deck Nine ساخته‌شده که قبلاً بازی Life is Strange: Before the Storm را هم توسعه داده بود.

تریلر زیبای بازی شمارا وارد مکان جدیدی می‌کند که با شخصیت‌های تازه، داستان کاملاً نو و البته قدرت فرا انسانی تازه‌ای آشنا می‌کند. قبل از شروع به معرفی کامل Life is Strange 3 ، نگاهی به تریلر معرفی بیندازید.

الکس چِن کیست؟

الکس شخصیت اصلی داستان بازی Life is Strange: True Colors است که اریکا موری، نقش آن را بازی می‌کند. الکس که در پرورش گاه بزرگ‌شده، پس از گذشت هشت سال به زادگاهش برگشته است. او بالاخره می‌تواند با بردار بزرگ‌ترش به نام گیب در شهر بسیار زیبایی به نام Haven تجدیددیدار کند. الکس باور دارد که زندگی‌اش دوباره سروسامان گرفته اما تصادف دردناکی باعث مرگ گیب می‌شود و الکس دل‌شکسته و ناراحت، باور دارد که برادرش زنده است و حقیقت را از پنهان کرده‌اند. او تصمیم می‌گیرد تا پرده از راز ماجرا بردارد. برای افرادی که نسخه Before the Storm را بازی کرده‌اند، باید گفت که یکی از دوستان جدید الکس به نام استف در این نسخه حضور داشت و این دومین حضور این شخصیت در سری بازی «زندگی عجیب» است.

قدرت‌های ماورا بشری الکس چیست؟

Life-Is-Strange 3

الکس دارای توانایی خاصی است که به او اجازه مشاهده احساسات واقعی مردم را می‌دهد. او می‌تواند ببیند که بقیه در لحظه چه احساسی دارند. الکس این قدرت را نوعی طلسم می‌بیند که قرار نیست رهایش کند. اگر سطح یکدلی او با فرد خاصی بالا برود، قادر به خواندن ذهن آن فرد خواهد بود. توسعه‌دهنده از رنگ‌های مختلفی برای نمایش احساسات استفاده کرده که باید از تمامی این قدرت‌ها برای یافتن راز مرگ برادر الکس استفاده کنید.

تغییرات داستانی

بزرگ‌ترین تغییر بازی Life is Strange: True Colors نسبت به نسخه‌های قبل، از دست دادن فرم اپیزودیک است و تمام محتوای بازی به‌صورت یکجا منتشر خواهد شد. شخصیت Steph دارای داستان خاص خود است و توسعه‌دهنده برای روایت آن ما را به یک سال قبل از ورود الکس به شهر می‌برد. اینجاست که می‌بینیم، استف یک دی جی است و در رادیو محلی KRCT فعالیت می‌کند. او در کنار انتخاب موسیقی و گویندگی به راهنمایی تماس‌گیرندگان هم می‌پردازد. داستان بازی در طی چهارفصل مختلف روایت می‌شود و شاهد تغییر اتاق شخصیت اصلی و چهره و قیافه او هستیم.

تاریخ انتشار و نسخه‌های مختلف

life-is-strange-true-colors-

Life is Strange 3 در قالب دو نسخه مختلف به دست مخاطب خواهد رسید. نسخه اول تنها بازی اصلی را به همراه دارد اما نسخه Ultimate دارای آیتم‌هایی مانند بازی اصلی، پک لباس مخصوص برای الکس و بازی Life is Strange Remastered Collection خواهد بود. این کلکسیون شامل دو بازی اول است که به‌صورت ریمستر شده و با گرافیک امروزی عرضه می‌شود.

اگر مشتاق به دریافت بازی هستید باید گفت که Life is Strange: True Colors روز 10 سپتامبر برابر با 19 شهریور 1400 برای کنسول‌های Xbox Series X / S، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و 5 و البته PC و Stadia عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.