بازی Star Ocean: The Divine Force
محمد صادق شجاعی

بازی Star Ocean: The Divine Force برای پلی استیشن معرفی شد

محمد صادق شجاعی 6 آبان 1400 بدون دیدگاه
267 بازدید

بامداد امروز شرکت سونی رویداد State of Play جدیدی را برگزار کرد که در قالب آن تریلر تازه‌ای از آثاری همچون Bugsnax و Little Devil Inside به نمایش گذاشته شد. با این حال در بخش بازی‌های جدید این رویداد، اثری که بیش از دیگران جلب توجه می‌کرد، بازی Star Ocean: The Divine Force است که با نمایش تریلری معرفی شد.

مجموعه Star Ocean، مجموعه‌ای از آثار اکشن نقش‌آفرینی است که استودیو tri-Ace مسئولیت ساخت و شرکت Square Enix وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. از این سری که در سال 1996 و در قالب بازی Star Ocean آغاز شده، تعداد هفت بازی در دسترس قرار گرفته و بازی The Divine Force حکم هشتمین اثر مجموعه را دارد.

این بازی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد سری استار اوشن ساخته شده و داستانی را که المان‌های فانتزی را با عناصر علمی تخیلی ترکیب می‌کند، روایت خواهد کرد. علاوه بر این، بازی استار اوشن دارای ویژگی‌های متعددی از جمله تغییر داستان براساس انتخاب‌ها، برخورداری از انبوهی از شخصیت‌های قابل کنترل، داستان‌های فرعی پرتعداد، اکشن سریع و هیجان‌انگیز، سیستم مبارزات منحصر‌به‌فرد و کنترل‌های ساده است.

بازی Star Ocean: The Divine Force

محیط‌های بزرگ بازی Star Ocean: The Divine Force

در قالب تریلر معرفی بازی می‌توانید جلوه‌های بصری خیره‌کننده و محیط‌های فوق‌العاده زیبای این اثر را که یاد‌آور بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هستند، مشاهده کنید. علاوه بر این، در بخش‌هایی از تریلر مذکور شاهد نبردهای فضایی و تعدادی از دشمنان و باس‌های بازی جدید سری استار اوشن هستید.

با این وجود که تاریخ انتشار بازی The Divine Force به صورت دقیق اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که این اثر در سال 2022 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود. آیا آثار سری استار اوشن را تجربه کرده‌اید؟ آیا تازه‌ترین بازی این مجموعه توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.