Dirt-Rally-2
یحیی رحیمی

تمامی بازی‌های مسابقه‌ای Codemasters به ایکس باکس گیم پس می‌آیند

یحیی رحیمی 13 مرداد 1400 بدون دیدگاه
154 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز، استودیو Codemasters را با تمامی مجموعه‌های مسابقه‌ای ازجمله F1‌ و Dirt خریداری کرد و حق نشر و استفاده از این آثار محبوب را در دست دارد. این کمپانی آمریکایی در تازه‌ترین قدم، تصمیم به‌اضافه کردن تمامی بازی‌های کدمسترز به سرویس EA Play گرفته و ازآنجایی‌که این سرویس به‌طور رایگان در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار دارد، تمامی این عناوین بودن پرداخت هزینه‌ی اضافه، در دسترس کاربران این سرویس مبتنی بر حق اشتراک هم قرار می‌گیرد.

در حال حاضر تعدادی از بازی‌های شرکت Codemasters در سرویس EA Play قرار دارد اما قرار است بازی‌های بیشتری به این سرویس اضافه شوند و این فرصت مناسبی برای کاربران ایکس باکس گیم پس است که بالاخره بتوانند این عناوین مسابقه‌ای را تجربه کنند. در حال حاضر، ایکس باکس گیم پس باوجود عناوین رانندگی مانند فورتزا هورایزن 4، بهترین سرویس برای عاشقان بازی‌‌های مسابقه‌ای است اما از روز 19 مرداد، این کلکسیون تکمیل‌تر هم خواهد شد.

به گزارش رسانه‌ی PureXbox، پنج بازی جدید Codemasters به‌زودی راهی EA Play خواهند شد. گفته‌شده که بازی‌ها از روز 19‌ مرداد اضافه می‌شوند اما تاریخ دقیق مشخص نیست و ممکن است همگی به‌یک‌باره در دسترس علاقه‌مندان قرار نگیرند. فعلاً پنج بازی به نام‌های Dirt 4، Dirt Rally، Dirt Rally 2، F1 2020 و GRID اضافه می‌شوند که همگی مربوط به سال گذشته هستند و بازی‌های کاملاً تازه‌ای نیستند.

از میان عناوین معرفی‌شده، بازی‌های Dirt قطعاً بهترین گزینه برای دانلود و تجربه خواهند بود و این عناوین مسابقه‌ای، طرفداران زیادی را در طی ساله‌های اخیر به‌سوی خود جذب کرده‌اند. برای افرادی که با این مجموعه آشنا نیستند، باید بگوییم که بازی‌های Dirt طرفداران را در پیست‌های خاکی و مسابقات مهیج قرار می‌دهند که در کمتر بازی رانندگی دیده می‌شوند. لذت رانندگی در پیست‌های خاکی و گلی و راندن با آخرین سرعت ممکن در باد و باران، از ویژگی‌های مطرح این مجموعه است که حتماً شمارا دیوانه‌ی خود خواهد کرد. ازآنجایی‌که تجربه‌ی بازی‌ها نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافه ندارند، فرصت خوبی است تا آن‌ها را آنلاین تجربه کنید.

  1. F1 2020
  2. Dirt Rally 2
  3. Dirt 4
  4. GRID
  5. Dirt Rally

بازی ایکس باکس گیم پس

بازی‌های F1 2020‌ و GRID هم عناوین با کیفیتی هستند که در طی چند سال اخیر، پیشرفت زیادی داشته‌اند. اگرچه بازی F1 2021‌ برای پلتفرم‌های مختلف منتشرشده اما ازآنجایی‌که بازی فعلاً در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس نیست، بهتر است نسخه‌ی قبلی را تجربه کنید و خود را آماده‌ی بازی جدید کنید. این مجموعه در طی چند سال اخیر، روندی متفاوت را طی کرده که اگرچه به مذاق تعدادی از طرفداران خوش نیامده، اما دانلود آن ضرری ندارد.

ماه اوت یکی از جذاب‌ترین ماه‌های سرویس ایکس باکس گیم است و علاوه بر اضافه شدن بازی‌های Codemasters، عناوین تازه‌ای مانند Hades و Curse of the Dead Gods هم درراه هستند که هر دو کیفیت بالایی دارند و نباید آن‌ها را از دست دهید. در سوی دیگر، تعدادی از بازی‌ها مانند GTA V از ایکس باکس گیم پس جدا می‌شوند و قرار نیست تنها بازی‌های جدید به این سرویس محبوب راه پیدا کنند.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.