بازی GTA V
هادی اسماعیل‌زاده

فروش GTA V از 150 میلیون نسخه گذشت؛ معرفی بازی جدید Take-Two در ماه آینده

هادی اسماعیل‌زاده 12 مرداد 1400 بدون دیدگاه
1,334 بازدید

آمار فوق‌العاده‌ی بازی GTA V، اثر جهان باز استودیو Rockstar، همچنان در حال افزایش است. Take-Two، شرکت مادر استودیو Rockstar، در جریان یک جلسه مالی اعلام کرد که این بازی در حال حاضر 150 میلیون نسخه فروش داشته است. این رقم نسبت به 145 میلیونی فروشی که سه ماه پیش گزارش شده بود، 5 میلیون افزایش یافته است. بازی GTA V نه تنها فروش خوبی دارد، بلکه حالت چندنفره GTA Online آن نیز همچنان روبه رشد است. شرکت Take-Two تأکید کرد که به‌روزرسانی جدید Los Santos Tuners به موفقیت بازی در رکورد تعداد بازیکن و آمار فروش کمک کرده است.

تمام مجموعه‌ی GTA در حال حاضر 350 میلیون نسخه فروش داشته که این رقم برای مجموعه Call of Duty به 400 میلیون نسخه می رسد. جدیدترین اثر راک استار، بازی Red Dead Redemption II نیز همچنان به موفقیت خود ادامه می دهد و فروش خود را به 38 میلیون نسخه افزایش داده است. این بازی به همراه نسخه اول، آمار فروش سری Red Dead Redemption را به نزدیک 60 میلیون نسخه رسانده است.

البته این پایان راه بازی GTA V نیست زیرا Rockstar قرار است این بازی را در ماه نوامبر بر روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر کند. نسخه مستقل GTA Online نیز در ماه نوامبر منتشر می‌شود و در زمان عرضه، بر روی پلی استیشن 5 رایگان خواهد بود. در اخبار دیگر، شرکت Take-Two اعلام کرد که دو بازی اصلی این کمپانی تا سال 2022 به تعویق افتاده است. این شرکت اشاره‌ای به نام این بازی‌ها نداشت.

شرکت Take-Two

به زودی منتظر معرفی بازی جدید شرکت Take-Two باشید

شرکت Take-Two می‌گوید که اواخر ماه جاری میلادی، یک «فرنچایز هیجان انگیز جدید» را معرفی می‌کند. عرضه این بازی برای پیش از پایان سال مالی جاری در مارس 2022 برنامه‌ریزی شده است. این خبر که در جلسه مالی شرکت Take-Two برای سه‌ماهه اول سال 2022 اعلام شد، در راستای اطلاعات نشت شده‌ای است که اوایل سال 2021 در جریان رویداد E3 به بیرون درز کرد. این اطلاعات به دو بازی جدید اشاره داشت که هنوز توسط شرکت Take-Two معرفی نشده‌اند.

گفته می‌شود استودیو Hangar 13 سازنده بازی Mafia 3 بر روی عنوانی جدید کار می‌کند که قرار است ترکیبی از «بازی Cthulhu با مجموعه Saints Row» باشد. در عین حال، استودیو Firaxis، توسعه‌دهنده مجموعه محبوب XCOM نیز در حال توسعه یک بازی استراتژی مبتنی بر جهان مارول است. شرکت Take-Two در جریان این جلسه مالی، اشاره‌ای به جزئیات این فرنچایز نداشت؛ احتمالا رویداد دیجیتالی Gamescom که قرار است به زودی برگزار شود، بستر خوبی برای معرفی این فرنچایز باشد.

شرکت Take-Two علاوه بر اعلام آمار فروش بازی های GTA V و Red Dead Redemption 2، اشاره ای به دیگر عناوین عرضه شده خود داشت. مجموعه Bioshock در مجموع توانسته به فروش 38 میلیون نسخه دست یابد. سری بازی‌های استراتژی Sid Meier’s Civilization و مجموعه NBA 2K نیز به ترتیب 58 و 112 میلیون نسخه فروش داشته‌اند. بازی Borderlands 3 نیز از رکورد فروش 13 میلیون نسخه‌ای گذر کرده است.

منبع: EUROGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.