dragon age
یحیی رحیمی

قیمت بازی های قدیمی EA روی فروشگاه استیم بالا رفت

یحیی رحیمی 18 بهمن 1398 بدون دیدگاه
632 بازدید

EA قرار است بعد از سالها دوباره بازی های خود را روی استیم منتشر کند. این کمپانی معمولا بازی های مخصوص خود را روی Origin منتشر می کند و سالهاست که به این روند ادامه داده است. هر چند که بازی های قدیمی تر هنوز روی استیم حاضر هستند و حالا قیمت این بازی ها به طرز عجیبی بالا رفته است.

در گزارش جدید منتشر شده توسط SteamDB گفته شده است که قیمت جهانی بازی های قدیمی EA جهش عجیبی داشته اند و این در حالی است که نسخه آمریکایی آن‌ها هنوز گران نشده است. از بازی های گران شده می توان به Dragon Age: Origins Ultimate Edition اشاره کرد که قیمت آن به 25 پوند رسیده است و شاهد 5 پوند افزایش قیمت بوده است.

بازی 16 سال پیش Sim City 4: Deluxe Edition نیز حالا 18 پوند قیمت دارد و دقیقا دوبرابر قیمت قبلی خود است. بازی های بسیار بیشتری شاهد افزایش قیمت بوده اند و این اتفاق عجیبی است. هر چند بسیاری باور دارند که کمپانی های بزرگ قیمت بازی های خود را قبل از شروع یک تخفیف بزرگ بالا می برند تا در نهایت بتوانند با همان قیمت قبلی بازی را به خریدار بفروشند.

برای نمونه بازی Dead Space 2 قبل از تخفیف های سال نو به 18 پوند رسید و بعد از آن قیمتش به 15 پوند کاهش یافت. گفته شده است که این افزایش قیمت در کشورهای بریتانیا، کانادا، اروپا، برزیل و روسیه دیده شده است و تمام واحدهای پولی تحت تاثیر قرار نگرفته اند.

جالب است که قیمت این بازی ها هنوز روی Origin تغییر نکرده است و باید دید که دلیل این افزایش قیمت بازی ها روی استیم چه بوده است. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.