new world
یحیی رحیمی

جزئياتي از گيم پلی و مبارزه بازی جدید آمازون به نام New World منتشر شد

یحیی رحیمی 28 فروردین 1399 بدون دیدگاه
471 بازدید

مدتی پیش اولین بازی استودیو Amazon Game Studios به نام New World معرفی شد. به نظر می رسد که این بازی یک پروژه بسیار بزرگ است و استودیو به دنبال پشتیبانی ده ساله از آن است. اخیرا تعدادی از توسعه دهندگان ارشد این بازی گفتگویی با مجله Xbox داشته اند و در مورد بخش های مختلفی از بازی صحبت کرده اند.

در ابتدا باید گفت که بازی New World از سرورهای آمازون برای ارایه یک تجربه روان در ژانر MMORPG استفاده خواهد کرد. کارگردان بازی گفته است که آن‌ها به دنبال پیگیری راه هایی هستند که این بازی را به مرزهای جدیدی بکشاند که هیچ بازی تا به حال به آن‌ها دست نیافته است.

برعکس تمامی بازی های MMO موجود در بازار، عنوان New World از سیستم کلاس بندی برای سلاح های به جای شخصیت ها استفاده خواهد کرد. این به شما اجازه می دهد که روش مبارزه خود را با هر سلاح تغییر دهید و به نوعی تنوع در بازی ایجاد شده است. مدیر بخش تجربه کاربری بازی گفته است که سیستم مبارزه هنوز در مراحل اولیه قرار داست و تا سالها بعد از عرضه نیز کار توسعه آن ادامه خواهد داشت.

توسعه دهندگان سیستم مبارزه را نیز بر اساس توانایی بازیکن طراحی کرده اند. به این صورت که اگر شما یکی از حرفه ای های بازی Dark Souls باشید، هیچ مشکلی در زمینه مبارزه با حریفانی حتی قوی تر از خود در این بازی نخواهید داشت. در مورد تفنگ ها نیز باید گفت که انواع و اقسام آن‌ها همچون تفنگ های باروتی تا سلاح های افسانه ای در بازی وجود دارد و از این حیث هیچ کم و کسری نخواهیم داشت.

قرار است نسخه بتا بازی در ماه ژوئن در دسترس قرار گیرد. قرار بود که این بازی ماه بعدی عرضه شود اما با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل ویروس کرونا، عرضه آن به روز 25 اوت میلادی منتقل شده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.