بازی GTA Online
یحیی رحیمی

آپدیت جدید بازی GTA Online با افزودن 10 اتومبیل تازه منتشر شد

یحیی رحیمی 30 تیر 1400 بدون دیدگاه
1,909 بازدید

جدیدترین آپدیت بازی GTA Online به نام Los Santon Tuners با ویژگی‌های تازه‌ای منتشرشده است. این آپدیت تمام و کمال برای افرادی ساخته‌شده که عاشق اتومبیل‌های بازی و اسپرت خودرو و شرکت در مسابقات مهیج هستند. همان‌طور که در خبرهای پیشین خوانده‌اید، آپدیت جدید بیش از 17 اتومبیل جدید را اضافه می‌کند که در حال حاضر تنها 10 عدد از آن‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرارگرفته است. بیایید با ویژگی‌های جدید آشنا شویم.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات آپدیت Los Santon Tuners بازی GTA Online، افزودن یک کلاب به نام LS Car Meet است که عاشقان اتومبیل را گرد هم می‌آورد. بازیکنان می‌توانند با پرداخت 50 هزار دلار ورودی، جوایز مختلفی را دریافت کند. درواقع این بخش، یک سیستم مشابه بتل پس را با 100 سطح مختلف ارائه می‌دهد که هر سطح آن، با مسابقات، لباس‌ها، خودروها و مأموریت‌های جدید همراه است. کلاب جدید امکان امتحان اتومبیل‌های گران‌قیمت را هم می‌دهد و اگر پول یک خودرو اسپرت گران را ندارید، می‌توانید سه اتومبیل: Karin Calico GTF، Annis Euros و Pfister Comet S2 را به‌رایگان دریافت کنید و با آن‌ها چرخی بزنید. البته این خودرو‌ها به شما تعلق نخواهند گرفت.

کلاب LS Car Meet‌ یک گاراژ مخصوص برای اسپرت خودروها دارد که آیتم‌های تازه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای نمونه 10 خودرو با انتشار آپدیت به فروشگاه اضافه‌شده که تمامی آن‌ها امکان ارتقاء و اسپرت رادارند. در زیر می‌توانید نگاهی به اسامی خودروها بیندازید. توجه داشته باشید که این خودروها قیمت بالایی دارند و خرید آن‌ها نیازمند یک حساب بانکی پر از پول است.

  1. Obey Tailgater S
  2. Annis Euros
  3. Dinka RT3000
  4. Annis ZR350
  5. Vulcar Warrener HKR
  6. Karin Calico GTF
  7. Annis Remus
  8. Dinka Jester RR
  9. Karin Futo GTX
  10. Vapid Dominator GTT

آپدیت بازی GTA Online

ماموریت‌ها و ترانه‌های جدید GTA Online

راک استار از اضافه شدن خودروهای بیشتری در آپدیت‌های بعدی خبر داده است و به نظر می‌رسد که آپدیت بعدی، با انتشار نسخه مخصوص پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری از راه برسد. بازی‌کنندگان همچنین قادر به انتخاب مأموریت‌ها و مشاغل تازه‌ای خواهند بود. کافی است به گاراژ اصلی سر بزنید و مأموریت‌های تبه‌کارانه جدید را همانند سرقت اتومبیل و ترور اهداف مشخص را دنبال کنید. اگر حوصله‌ی چنین کارهایی را ندارید، می‌توانید یک گاراژ خریداری کنید و پول بیشتری از تعمیر و اسپرت خودروها به جیب بزنید.

علاوه بر اتومبیل‌های جدید، موزیک‌های تازه‌ای به رادیو GTA Online اضافه‌شده است. از امروز قادر به شنیدن ترانه‌های تازه‌ای هنگام رانندگی خواهید بود که طرفداران بازی، مدت‌هاست درخواست آن را کرده بودند. درصورتی‌که به جستجو در بازی و یافتن آیتم‌های مخفی علاقه دارید، با پیدا کردن نوارهای مخصوص CircoLoco Records در سطح شهر، یک قطعه موسیقی میکس شده را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

  1. Maibatsu Penumbra FF – 30% off
  2. Elegy Retro Custom – 30% off
  3. Vapid GB200 – 40% off
  4. BF Club – 40% off
  5. Lampadati Michelli GT – 40% off
  6. Annis Savestra – 40% off
  7. Karin Sultan – 40% off
  8. Vapid Dominator GTX – 40% off

آپدیت Los Santon Tuners بازی GTA Online، تخفیف‌های مناسبی برای خرید اتومبیل و اسپرت آن‌ها در نظر گرفته است. اگر به دنبال خرید هستید، حال وقت مناسبی است که سری به لیست تخفیف‌های زیر بزنید. در خبر دیگری، گزارش‌ها حاکی از شروع فرایند ساخت بازی GTA 6 است؛ اما قرار نیست این بازی جهان باز تا سال 2025 منتشر شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.