فیفتی سنت GTA 6
یحیی رحیمی

احتمال حضور فیفتی سنت در بازی GTA 6

یحیی رحیمی 12 اسفند 1401 بدون دیدگاه
988 بازدید

فیفتی سنت (50 Cent) رپر مشهور آمریکایی، مطلب تازه‌ای در صفحه اینستاگرام خود درج کرده است. وی تصویری از بازی GTA Vice City را به اشتراک گذاشته است و نوشته است که بعداً در این مورد توضیح خواهد داد اما این خبر او حتی از سریال Power هم جذاب‌تر است و آن را یک بمب خبری نامیده است. این مسئله باعث شد تا بسیاری بگویند که فیفتی سنت در بازی GTA 6 حضور دارد و انتشار تصویری از بازی وایس سیتی، نشان‌دهنده همکاری او با راکستار گیمز است.

فاش شدن ویدیوهای GTA 6 در شهریور امسال منجر به تائید ساخت بازی جدید توسط راکستار گیمز شد. بازی‌کنان توانستند دنیای جهان‌باز شماره‌ی ششم سری را ببیند و علاوه بر دو شخصیت اصلی، نگاهی به اتومبیل‌ها، گیم‌پلی و مکان‌های مختلف بیندازد. تصاویر فاش‌شده نشان داد که بازی در شهر میامی جریان دارد و به نظر می‌رسد که نسخه متفاوت و مدرن وایس‌سیتی را خواهیم دید. انتشار تصویری از وایس سیتی توسط فیفتی سنت، نشان می‌دهد که او با راکستار گیمز همکاری کرده است.

پست جدید 50 Cent هیچ اطلاعاتی در مورد همکاری با راکستار گیمز در اختیار ما قرار نمی‌دهد. او تنها قول داده است که جزئیات خبر را بعدها اعلام کند. این مسئله باعث شد تا طرفداران شروع به گمانه‌زنی کنند. عده‌ای می‌گویند که او قطعاً در بازی GTA VI حضور دارد و ممکن است همکاری او در حد پخش موسیقی باشد. عده‌ای می‌گویند که همکاری فیفتی سنت، همانند حضور دکتر دره در بازی GTA Online خواهد بود. عده‌ای هم کاملاً خوش‌بین هستند و می‌گویند که او یک شخصیت قابل تجربه خواهد بود و می‌توان کنترل فیفتی سنت را به دست گرفت.

فیفتی سنت GTA 6

همکاری فیفتی سنت با راکستار گیمز؟

راکستار تنها ساخت بازی GTA 6‌ را تائید کرده است و آماده‌ی معرفی بازی نیست. ویدیوهای فاش‌شده هم مربوط به نسخه‌ی اولیه بازی بود و به نظر می‌رسد که نسخه‌ی نهایی، تفاوت زیادی با آنچه تابه‌حال دیده‌ایم دارد. دو منبع مستقل در مورد تاریخ انتشار GTA 6 صحبت کردند و مدعی شدند که ویدیوهای فاش‌شده مربوط به نسخه قدیمی بازی نبود و بلکه این نسخه مربوط به سال 2021 است. این دو منبع تائید کردند که فرایند تولید بازی در مرحله نهایی است و احتمال معرفی در سال جاری میلادی وجود دارد.

باید دید آیا پست جدید فیفتی سنت ارتباطی به بازی ششم سری جی‌تی‌ای دارد یا خیر؟ وی در چندین بازی و فیلم حضور داشته است. حضور فیفتی سنت در سریال Power و همچنین اشاره به اینکه خبر جدید او بزرگ‌تر از خبر حضور در این سریال است، نشان می‌دهد که او خبرهای جدی برای طرفدارانش دارد. ممکن است که این مطلب هیچ ارتباطی هم به راکستار گیمز نداشته باشد و باید دید که توسعه‌دهنده و فیفتی سنت در ادامه چه سورپرایزی برای طرفداران دارند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.