بازی Apex Legends
یحیی رحیمی

حمله هکرها به بازی Apex Legends به امید نجات بازی Titanfall

یحیی رحیمی 14 تیر 1400 3 دیدگاه
427 بازدید

کمتر هکرهایی پیدا می‌شود که به ماهیت و کیفیت بازی‌های ویدیویی اهمیت بدهند. معمولاً هکرها تنها به دنبال تخریب بازی و نابودی جنبه‌ی سرگرمی بازی برای همگان هستند. به‌تازگی تعدادی از هکرها، موفق به تغییر بازی Apex Legends شده‌اند تا به شرکت الکترونیک آرتز پیام مهمی بفرستند و آن‌ها را از وضعیت بازی Titanfall‌ آگاه کنند.

بسیاری از طرفداران شرکت الکترونیک آرتز می‌دانند که بازی Titanfall مدت‌هاست به دلیل یورش هکرها، غیرقابل بازی شده است. شرکت EA هیچ اهمیتی به درخواست طرفداران بازی نمی‌دهد و به‌نوعی این شوتر اول‌شخص را رها کرده است. هکرها به‌منظور آگاهی دادن به دیگر بازی‌کنندگان، تصمیم به هک بازی Apex Legends گرفته‌اند تا به شرکت EA‌ بفهمانند که این بازی برایشان اهمیت دارد و عدم پشتیبانی قابل‌قبول نیست.

هکرهای بازی Apex Legends به دنبال صدمه زدن به دیگر بازی‌کنندگان نبوده‌اند. درواقع آن‌ها تنها به دنبال آگاهی به دیگران بودند تا بازی Titanfall‌ را زنده نگه‌دارند. هکرهای موذی، اخیراً بلایی سر این شوتر اول‌شخص آورده‌اند که دیگر نمی‌توان از بخش مولتی پلیر استفاده کرد و اگر این اثر تماشایی را برای کامپیوتر خریداری کرده باشید، خواهید دید که امکان اتصال به سرورهای آنلاین وجود ندارد و پیغام «سرور یافت نشد» به کار نشان داده می‌شود.

هک Apex Legends

تعدادی از بازی‌کنندگان قدیمی Titanfall خونشان از وضعیت پیش‌آمده و عدم رسیدگی شرکت EA به مشکل، به جوش آمده است. همین باعث شده است تا به بازی Apex Legends یورش ببرند و سرورهای آن را با مشکل مواجه کنند. جالب است که استودیو Respawn Entertainment با این اندازه تعریف از سیستم ضد هک و تقلب، بازهم مغلوب این هکرها شده و این نشان می‌دهد، که امنیت دربازی‌های ویدیویی هم اهمیت خود را ازدست‌داده است.

سرورهای Apex Legends‌ به حالت عادی بازگشت

بسیاری از افرادی که در طول روزهای گذشته بازی Apex Legends را تجربه کرده‌اند، با پیامی از سوی هکرها مواجه شده‌اند که بازی‌کننده را دعوت به بازدید از وب‌سایت Savetitanfall.com می‌کند. با مراجعه به وب‌سایت خواهیم دید که قصد هکرها، تنها اطلاع‌رسانی به بازی‌کنندگان است که Titanfall 1 قابل‌دسترسی نیست و سرورهای آن ازکارافتاده‌اند. این در حالی است که شرکت EA همچنان بازی را می‌فروشد و از مشکل هم باخبر است اما کسب سود، اهمیت بیشتری برای او از پرداختن به مشکلات بازی دارد.

استودیو Respawn Entertainment در صفحه‌ی توییترش به این مشکل واکنش نشان داده و از بازگشت بازی Apex Legends به شرایط عادی صحبت کرده است. این استودیو در مورد مشکلات بازی Titanfall کلمه‌ای به زبان نیاورده و بعید است که سرورهای بازی بار دیگر به راه افتند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    مجید

    مهمان

    پشتیبانی صفر% + پول خواهی 100% + بی احترامی به گیمرها 3000%= EA … برعکس blizzard … یکم دیگه حریص تر بشه به ایرانی ها میرسه …

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مدافع حقوق هکرها

    مهمان

    واقعا جای تاسف داره که فرهنگ هک و هکری در ایران بد جا افتاده هکر به کسی گفته میشه که با استفاده از ابزار های عادی که همه در دسترس دارن یا میتونن نصب کنن کارهای خلاقانه می کنه
    همه ی هکر ها دنبال انجام کارهای بد نیستن تمام برنامه نویس ها مهندس های کامپیوتر و … هکر حساب میشن + تمام افراد خلاق جهان
    و این چیزی بود که توی این خبر اصلا رعایت نشده بود و واقعا جای تاسف داره برای نویسنده ی این خبر

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به مدافع حقوق هکرها

      نویسنده

      هکر عزیز، کل مطلب با حفظ دیدگاه منبع نوشته شده و اگر انتقادی دارید برید و داخل مطلب منبع نظرتون رو بنویسید.