بازی NBA 2K22
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی NBA 2K22 با قرار گرفتن اولین بسکتبالیست زن روی کاور اعلام شد

یحیی رحیمی 24 تیر 1400 بدون دیدگاه
277 بازدید

شرکت 2K Games با رسیدن زمان معرفی جدیدترین شماره از مجموعه NBA 2K، بازی جدید را با تغییرات بزرگی معرفی کرد؛ اگرچه هنوز چند تا معرفی کامل بازی مانده و طرفداران بازی باید منتظر بمانند اما بازیکنان روی کاور و تاریخ انتشار بازی NBA 2K22 معرفی‌شده و برای اولین بار در تاریخ این مجموعه، شاهد قرار گرفتن یک بسکتبالیست زن روی کاور بازی هستیم تا اهمیت لیگ بسکتبال بانوان برای همگان اثبات شود.

شرکت 2K‌ قول انتشار یک بازی فوق‌العاده ازلحاظ بصری را داده است. درواقع این اولین نسخه از شبیه‌ساز بسکتبال این شرکت است که با گرافیک ارتقاءیافته و مخصوص کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد. اگرچه بازی همچنان برای نسل هشتم و کامپیوتر منتشر خواهد شد، اما خبری از گرافیک بهتر و ویژگی‌های جدید در این نسخه نخواهد بود و گل سرسبد بازی NBA 2K22 در دسترس کاربران پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری قرار خواهد گرفت.

بازی NBA 2K22 مانند بازی‌های پیشین در نسخه‌های مختلفی منتشر خواهد شد. باندل دیجیتالی بازی به مناسبت 75‌ سالگی لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA با ویژگی‌های تازه‌ای منتشر خواهد شد. نسخه‌ی میان نسلی بازی دارای قیمت 80 دلار خواهد بود که با یک باندل دیجیتالی منتشر می‌شود و امکان تجربه‌ی بازی روی هر دو نسل را فراهم می‌کند. نسخه‌ی مخصوص 75 سالگی NBA اما باقیمت 90 دلار در دسترس خواهد بود که با گرافیک بهتر منتشر خواهد شد. کاور این نسخه از بازی با حضور ستاره‌های بسکتبال مانند کریم عبدالجبار، نویتسکی و کوین دورانت منتشر خواهد شد.

اولین بسکتبالیست زن روی کاور بازی NBA 2K22

نسخه‌های مختلف بازی دارای کاورهای جداگانه‌ای هستند و برای نمونه، لوکا دونچیچ، ستاره‌ی اسلوونیایی تیم دالاس ماوریکس روی نسخه استاندارد بازی NBA 2K22 خواهد بود. برای اولین بار در این سری، یک بسکتبالیست زن روی کاور این مجموعه قرار خواهند گرفت؛ این کاندنس پارکر قهرمان لیگ WNBA و ستاره‌ی تیم شیکاگو استار است که نسخه ویژه‌ی بازی NBA 2K22 را همراهی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت Take-Two در سال 2019 و در گفتگو با CNBC از ویژگی‌های فنی کنسول پلی‌ استیشن 5 و ایکس باکس سری تعریف کرده بود و باور داشت که این دو کنسول امکان نزدیک شدن به فوتورئالیسم و واقعیت‌گرایی کامل را فراهم می‌کند. همین باعث شده تا بازی NBA 2K22 یکی از بهترین بازی‌ها ازلحاظ گرافیکی باشد و نه‌تنها گرافیک، بلکه هوش مصنوعی بازی هم به بهترین حد ممکن رسیده است. 2K قول گنجاندن ویژگی‌های متنوعی را در بازی داده و قرار گرفتن کاندنس پارکر، نشان‌دهنده‌ی تغییر مسیر این مجموعه به‌سوی افقی روشن است. خانم پارکر در اکانت توییتر خود نوشته است:‌

مفتخرم که به‌عنوان اولین بسکتبالیست زن روی کاور بازی NBA 2K قرار بگیرم. باعث افتخار است که با شرکتی کار می‌کنم که به‌طور مداوم روی بسکتبال بانوان سرمایه‌گذاری می‌کند و به ما انگیزه‌ی پیشرفت می‌دهد. امیدوارم که بانوان بیشتری در این مسیر قرار بگیرند.

علاقه‌مندان ورزش بسکتبال از امروز قادر به پیش‌خرید بازی NBA 2K22 خواهند بود. تاریخ انتشار بازی هم روز 19 شهریور برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و کامپیوتر اعلام‌شده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.