Mafia-Trilogy
یحیی رحیمی

سه گانه Mafia به طور رسمی معرفی شد: عرضه در ماه اوت

یحیی رحیمی 25 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
944 بازدید

بعد از گمانه زنی ها و توییت های مختلف از بازی Mafia بالاخره 2K Games امروز ریسمتر سه گانه مافیا را به طور رسمی معرفی کرد. این بازی ها در یک بسته کامل قرار خواهند داشت و احتمالا در شهریور امسال منتشر خواهد شد.

بازی Mafia Trilogy توسط یک تیزر کوتاه روی حساب توییتر بازی که چند روز پیش به کار افتاده بود معرفی شده است. شایعات تنها حاکی از ریمستر نسخه دوم بازی داشت اما استودیو کار فوق العاده ای انجام داده است و حتی نسخه اول بازی که در سال 2002 و دو نسل قبل تر منتشر شده بود را هم ریمستر کرده است و همراه دو بازی دیگر داخل این بسته قرار داده است.

استودیو فعلا اطلاعات چندانی از این بازی در اختیار ما نگذاشته است اما قرار است هفته آینده تریلر معرفی کامل آن را منتشر کند. گفتنی است که بازی Mafia Trilogy دارای بسته های الحاقی مختلف نیز خواهد بود. برای نمونه بازی Mafia II سه بسته الحاقی را تا به حال دریافت کرده است و Mafia III نیز به همین شکل و همه این محتواها بخشی از این باندل جدید هستند.

بعد از انتشار این خبر، صفحه بازی در فروشگاه مایکروسافت آنلاین شد و تاریخ عرضه آن نیز داخل صفحه وجود داشت. بر اساس آن باید گفت که بازی روی 28 اوت 2020 یا 7 شهریور 1399 منتشر خواهد شد. اگر چه هنوز قیمت آن مشخص نیست اما باید انتظار قیمت 60 دلاری را داشته باشیم. صفحه فروشگاه همچنین تصاویری از بازی Mafia Trilogy را هم منتشر شکرده است و با نگاه به آن‌ها می توان کیفیت ریمستر استودیو را درک کرد.

برای نمونه نسخه 2002 از این رو به آن رو شده است و تمرکز روی جزئیات در تمامی تصاویر دیده می شود. به نظر می رسد که 2K Games کاملا از نو بازی را بازسازی کرده است و استفاده از واژه ریمستر برای این سه گانه کافی نخواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.