بازی God of War Ragnarok
یحیی رحیمی

شایعه:‌ تریلر گیم پلی بازی God of War Ragnarok ماه آینده منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 21 تیر 1400 بدون دیدگاه
958 بازدید

از روزی که سونی و استودیو Santa Monica از جدیدترین بازی God of War رونمایی کردند، هنوز هیچ تریلر و تصویر رسمی از گیم پلی دریافت نکرده‌ایم. این بازی جدید که God of War Ragnarok نام دارد، دنباله‌ای شگفت‌انگیز خواهد بود برای ماجراجویی کریتوس و پسر خلفش آترئوس؛ شایعات جدید از پخش تریلر گیم پلی بازی در ماه آینده میلادی خبر می‌دهند.

اگرچه هنوز عنوان God of War Ragnarok تائید نشده و نمی‌دانیم اسم دقیق بازی چیست، اما اگر پایان بازی خدای جنگ را تجربه کرده باشید، می‌دانید که تمامی نشانه‌ها به Ragnarök برمی‌گردد که آن‌هم یک سری نبردهای خونین با خدایان است که در آخر باعث آخرالزمان خواهد شد. در آخر بازی خدای جنگ بود که نشانه‌هایی از شخصیت Thor پدیدار شد و فهمیدیم که این خدای قدرتمند افسانه‌های اسکاندیناوی، با کریتوس و آترئوس روبه‌رو خواهد شد و تمام این‌ها، نوید یک بازی بی‌نظیر را می‌دهند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی God of War Ragnarok نداریم و کارگردان بازی هم هر چند روز یک‌بار، گمانه‌زنی و شایعات طرفداران بازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به سخره می‌گیرد و وی، علاقه‌ای به انتشار هیچ‌گونه اطلاعاتی ندارد. اگرچه تجربه‌ی قبلی نشان داده که صحبت‌های کارگردان بازی، به‌منظور ردگم‌کنی و اغفال طرفداران بازی می‌شود و کمتر کسی آن‌ها را باور می‌کند. به‌هرحال یکی از افشاگرهای مشهور رددیت با نام کاربری QuimSix، پیام ویژه‌ای برای طرفداران کریتوس دارد.

بازی God of War Ragnarok

State of Play‌ جدید در راه است

QuimSix که قبلاً تاریخ پخش جدیدترین قسمت از برنامه State of Play سونی را به‌درستی حدس زده بود و همچنین تصاویری از تریلر معرفی بازی Far Cry 6 را لو داده بود، باور دارد که تریلر گیم پلی بازی خدای جنگ در رویدادی مشابه State of Play به نمایش گذاشته خواهد شد. او باور دارد که یک تریلر از بازی GTA V با گرافیک ارتقاءیافته و معرفی محتوای جدید هم در همان رویداد پخش خواهد شد. بر اساس گفته‌های وی، این رویداد ماه آینده برگزار خواهد شد و طرفداران کریتوس، باید مدت بیشتری منتظر بمانند.

برنامه‌ریزی‌های اولیه حاکی از انتشار بازی God of War Ragnarok در سال جاری میلادی بود اما شیوع پاندمی کرونا باعث شد تا انتشار بازی با تأخیر مواجه شود. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، نسخه جدید مجموعه خدای جنگ در سال 2022 راهی بازار خواهد شد و ازآنجایی‌که نسخه‌ی اول بازی هم با تأخیر مواجه شد، بعید نیست که این تاریخ دوباره تغییر پیدا کند. اگرچه هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی مانده، اما می‌توانید بازی God of War را به لطف پلی استیشن نو روی کامپیوتر بازی کنید.

جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی خدای جنگ، ماجراجویی کریتوس و پسرش آترئوس را دنبال خواهد کرد و احتمالاً این نسخه، پایان راه کریتوس باشد. البته منطقی است که یک سه‌گانه ساخته شود و در پایان نسخه‌ سوم، با کریتوس خداحافظی کنیم و ماجراجویی آترئوس را دنبال کنیم. نظر شما در مورد بازی چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.