بازی God of War
یحیی رحیمی

امکان تجربه‌ی بازی God of War روی کامپیوتر فراهم شد

یحیی رحیمی 16 تیر 1400 بدون دیدگاه
5,526 بازدید

بازی God of War ازجمله عناوین تحسین‌شده کنسول پلی استیشن است که در سال 2018 منتشر شد و توانست ارزش کنسول پلی استیشن 4 را بالا ببرد. این بازی تا امروز در انحصار کنسول‌های سونی قرار داشت اما کاربران کامپیوتر‌های شخصی هم می‌توانند به لطف سرویس آنلاین سونی، از گیم پلی مهیج بازی و داستان زندگی کریتوس و پسرش، لذت ببرند.

بازی God of War به‌صورت مستقل برای کامپیوتر عرضه نشده و برای تجربه‌ی آن باید به عضویت سرویس PlayStation Now درآید. اگر تابه‌حال در مورد ماهیت این سرویس چیزی نشنیده‌اید، باید بگوییم که پلی استیشن نو مانند سرویس ایکس باکس گیم پس، بازی‌های مختلفی را با پرداخت مبلغی به‌صورت ماهانه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاتالوگ بازی‌های این سرویس، شامل عناوین انحصاری پلی استیشن می‌شود و این فرصت مناسبی است تا بازی‌های باکیفیت سونی را باقیمت ناچیزی بازی کرد.

درصورتی‌که بخواهید بازی God of War را روی کامپیوتر بازی کنید، باید در قدم اول باید برنامه PlayStation Now را برای کامپیوتر دانلود کنید و سپس عضو این سرویس آنلاین شوید. در قدم بعدی باید یک دسته بازی داشته باشید که زیرا عناوین انحصاری سونی از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کنند. ازآنجایی‌که می‌تواند دسته DualShock 4 را به کامپیوتر وصل کرد، این دسته بهترین گزینه برای تجربه‌ی بازی گاد آف وار روی کامپیوتر است.

PlayStatio Now

سونی به‌تازگی بازی‌های ماه ژوئیه سرویس پلی استیشن نو را معرفی کرده و همین باعث شده تا بازی God of War قابل تجربه روی کامپیوتر باشد. تابه‌حال شایعاتی در مورد احتمال انتشار این بازی برای کامپیوتر منتشرشده و تابه‌حال هیچ خبر رسمی در این مورد دریافت نکرده‌ایم. فعلاً می‌توانید با تهیه اشتراک پلی استیشن نو، این اثر مهیج را توسط یک سیستم قدرتمند تجربه کنید.

چطور بازی God of War را روی کامپیوتر اجرا کنم؟

به لطف سرویس PlayStation Now، دیگر احتیاجی به کنسول پلی استیشن 4 نخواهید داشت. کافی است اشتراک ماهانه این سرویس آنلاین را خریداری کنید و یک دسته بازی مناسب داشته باشید. توجه کنید که تمامی بازی‌ها در این حالت استریم خواهند شد و درنتیجه باید یک اتصال اینترنت قوی داشته باشید که از پس انتقال اطلاعات به سریع‌ترین شکل ممکن برآید. خبر خوب آن است که می‌توانید فایل ذخیره بازی‌ را به کنسول هم انتقال دهید و بازی را ازآنجا ادامه دهید.

به‌منظور اجرای بازی‌های پلی استیشن نو برای کامپیوتر، لازم است یک سیستم معمولی با دو گیگابایت رم و پردازنده Intel Core i3 3.8 GHz داشته باشید. بازهم تذکر می‌دهیم که در این حالت، بازی روی سیستم شما نصب نمی‌شود و تنها تصویر توسط کامپیوتر دریافت می‌شود. به‌منظور اجرای مناسب بازی‌ها، نیاز به اتصال اینترنت پرسرعت با حداقل پهنای باند 5 مگابیت بر ثانیه خواهید داشت.

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • Windows 7 (SP 1), 8.1 or 10
  • 3.5 GHz Intel Core i3 or 3.8 GHz AMD A10 or faster
  • 300 MB or more of available storage
  • 2 GB or more of RAM
  • Sound card; USB port

سونی به‌تازگی استودیو Nixxes را خریداری کرده که متخصص پورت بازی‌ برای کامپیوتر است. ممکن است بازی‌های انحصاری بیشتری مانند God of War برای کامپیوتر در راه باشند و منتظر خبرهای بیشتر باشید. در سوی دیگر، دنباله گاد آف وار هم در دست توسعه قرار دارد و فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد بازی نداریم. می‌توانید همین حالا با خرید اشتراک پلی استیشن نو، ماجراجویی کریتوس و آترئوس را برای کامپیوتر تجربه کنید.

  1. دانلود موسیقی متن بازی God of War

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.