پارسی گیم

دانلود بازی The Tale of Bistun برای PC

پارسی گیم 30 خرداد 1401 4 دیدگاه
12,641 بازدید

دانلود بازی The Tale of Bistun برای کامپیوتر

صنعت ساخت بازی در ایران هرچند با سرعت چندان بالایی حرکت نمی‌کند، اما از طرفی نسبت به گذشته قدم‌های بلند برداشته و بازی‌های نسبتاً قابل قبولی توسط سازندگان داخلی تولید می‌شود. فقط باید کمی سطح انتظار را با توجه به شرایط آن‌ها پایین آورد. ایران به دلیل تاریخ غنی و افسانه‌های محلی و باستانی جذاب فراوان، سوژه‌های زیادی را برای ساخت بازی‌های ویدیویی در دسترس سازندگان قرار می‌دهد. بازی The Tale of Bistun یا قصه بیستون از استودیو Black Cube Games عنوانی در سبک اکشن و ماجرایی بوده که در دنیای داستان معروف خسرو و شیرین از نظامی گنجوی جریان دارد.

بازی The Tale of Bistun و تجربه قصه شرین و فرهاد

اما داستان از کجا شروع می‌شود؟ شما در نقش یک سنگ‌تراش درحالی‌که هیچ‌چیزی از گذشته خود به یاد نمی‌آورید، بیدار شده و حتی نمی‌دانید چرا در نزدیکی کوه بیستون خودتان را پیدا کردید. به‌زودی می‌فهمید که آفتی به جان دنیا افتاده و دارد آن را به تباهی می‌کشاند. این امر، طبیعت را به ویرانی کشانده و موجودات آن را دیوانه و وحشی کرده است. شما با دنبال کردن زمزمه‌ای که در گوش خود می‌شنوید، راهی ماجراجویی مهیجی شده که هم در دنیای واقعی جریان دارد و هم در دنیای خاطرات گم‌شده که از آن با نام سرزمین Revelation یاد می‌شود. در تمام مدت، نیروی اهریمنی‌ای که از مختل شدن برنامه‌اش عصبانی است، شما را تحت نظر دارد، راوی داستان هم در طول مسیر راهنمایی مناسب برایتان خواهد بود؛ اما او کیست و از کجا این مقدار اطلاعات از سنگ‌تراش قصه دارد؟

گیم پلی بازی در سبک اکشن ماجرایی با زاویه دوربین ایزومتریک است، چیزی شبیه به بازی Diablo. بازی در دنیای فانتزی داستان خسرو و شیرین جریان داشته و احتمالاً شخصیت اصلی همان فرهاد قصه باشد، اما به این موضوع اشاره دقیقی نشده است. هدف اصلی شما، پیدا کردن هویت و اینکه چگونه از کوه بیستون سر درآوردید است و در طول این مسیر، ماجراهای زیادی را پشت سر خواهید گذاشت که حل کردن معماها، گشت‌وگذار و مبارزه با دشمنان ازجمله آن‌ها خواهد بود. از ویژگی‌های مبارزات بازی می‌توان به سریع بودن آن اشاره کرد که گیم پلی را به‌شدت جذاب و مهیج کرده است. همچنین محیط‌های بازی با استفاده از رنگ‌های زنده طراحی‌شده تا دنیایی آبرنگی و زیبا پیش چشمانتان به نمایش کشیده شود.

The Tale of Bistun داستانی تخیلی در دنیای افسانه معروف خسرو و شیرین است. دنیای بازی سرشار از ماجراجویی بوده و قطعاً به‌عنوان یک ایرانی، گشت‌وگذار در آن برای شما لذت فزاینده‌ای خواهد داشت. این بازی، بدون شک قدمی بلند برای پیشرفت صنعت بازی‌های ویدیویی در کشورمان خواهد بود.

در ادامه برای دانلود بازی The Tale of Bistun با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 7, 8.1, 10
CPU: Mobile or desktop Dual-Core, Intel Core 2 Duo / AMD Athlon 2 X2 or newer architectures are recommended)
Memory: 2 GB RAM
GPU: AMD/NVIDIA/INTEL integrated, mobile or dedicated graphic card, 1024MB VRAM, DirectX 10, Shader Model 4.0 support
DirectX: DirectX 10
Storage: 250 MB available space
SoundCard: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows 7, 8.1, 10
CPU: Dual-Core processors running at 2.5 GHz (Intel Core 2 Duo / AMD Athlon 2 X3 or newer architectures are recommended)
Memory: 4 GB RAM
GPU: AMD/NVIDIA mobile or dedicated graphic card, 2048MB VRAM, DirectX 11 and Shader Model 5.0 support
DirectX: DirectX 10
Storage: 500 MB available space
SoundCard: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Tale of Bistun is a story-driven action-adventure game inspired by the 12th Century tragic poem “Khosrow and Shirin.” You play as a stone carver who wakes on Mount Bistun with no memory of anything before that moment. An insidious blight has spread, bringing forth many dangerous foes. You must battle through varied enemies and travel between the real world and an ethereal place of forgotten memories to discover the secret of your past.
On the craggy slopes of Mount Bistun, a stone carver awakens with no memory of who he is nor how he came to be there. He soon discovers that a blight is squeezing the life out of nature, tainting the local wildlife and turning it hostile. Encouraged by a strange, pleading whisper, the man journeys between the real world and the mysterious place of forgotten memories, known as the Revelations Realm, in search of answers. But a colossal ancient evil is watching, waiting, and is not best pleased that its plans are being disrupted . . .

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Ariosh

    مهمان

    واقعا دمتون گرم که برای حمایت از بازی ساز لینک دانلود رو نگذاشتید. رفقا لطفا این بازی رو بخرید بخدا جای دوری نمیره میره تو جیب هموطن خودمون که تو این وضعیت تازی پرستی و دور شدن از تاریخ زیبامون میاد و یه بازی شاهکار میسازه واقعا ازتون ممنونیم…

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Erfan

    مهمان

    دمتون گرمه به خدا امسال تابستون خرداد که داشتن بازی معرفی میکردن من کلی ناراحت بودم که چرا نباید یه بازی توسط استوی ایرانی ساخته شده باشه اونجا نمایش بدن خدایی بازی های ایرانی و بخرید حمایت کنید. ❤️

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sina

    مهمان

    سلام. این بازی هنوز منتشر نشده و اواخر تیر منتشر میشه.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به sina

      مدیر سایت

      سلام
      بله برای پیش خرید دوستان قرار گرفته.