Red Dead Online
مبین نعمت‌اللهی

در آپدیت جدید بازی Red Dead Online به یک آدم‌ربا تبدیل شوید!

مبین نعمت‌اللهی 17 تیر 1400 بدون دیدگاه
685 بازدید

درست همانطور که پیش‌بینی می‌شد، رویداد دیگری از بازی Red Dead Online تحت‌عنوان Blood Money یا همان «خون‌بها» با فرصت‌های تبهکارانه‌‌‌‌‌ی جدید در شرف برگزاری‌ست.

این رویداد که با نام Blood Money شناخته می‌شود، بر کارهای تبهکارانه و جرم‌و‌جنایت متمرکز است و بازی‌کنندگان در چارچوب فعالیت‌هایی همچون جمع‌آوری بدهی، آدم‌ربایی و سرقت‌های چندمرحله‌ای به افرار شرور در شهر سنت‌دنیس کمک‌رسانی خواهند کرد. در توضیحات این رویداد در وب‌سایت راک‌استار آمده است:

در کوچه‌پس‌کوچه‌های مرکز شهر Lemoyne، گایدو مارتلی، دست‌راست و یکی از کله‌گنده‌های آنجلو برونته شرور به‌دنبال تیراندازان جسور و کاربلد می‌گردد. مارتلی خودش به‌ بازیابی محموله‌ای ارزشمند که با اسم‌رمز Capitale شناخته می‌شود، مشغول است. این اقدام ابتدا به‌عنوان یک سیستم معاملاتی به‌خصوص برای پیشبرد معاملات حساس که از چشمان تیزبین ماموران مالیات دور خواهد بود، به کار گرفته می‌شود و سپس در تمامی پنج ایالت Ambarino, Hanover, Lemoyne, West Elizabeth و New Austin دست‌به‌دست خواهد چرخید. حال، دیگر برونته و مارتلی خواهان بازگشت این محموله هستند و اگر شما بتوانید آن را پیدا و به مجموعه‌ی برونته برگردانید، مارتلی با دادن حق‌انحصار فرصت‌های تبهکارانه حسابی از خجالتتان درخواهد آمد.

بازی Red Dead Online

جمع‌آوری این Capitale فرصت‌های زیادی را از جمله گپ‌و‌گفت و یا مراقبت از آدم‌های خاص را برایتان در  Red Dead Online فراهم می‌کند. بتل‌پس‌های The Four Quick Draw نیز به‌ترتیب‌ به بازی اضافه خواهند شد جایی که همانند قبل، با خرید هر یک از این پس‌ها، به انتخاب آیتم‌های شخصی‌سازی و دیگر جوایز‌ها از جمله البسه‌ی محلی کشور هلند دسترسی پیدا خواهید کرد. با اعلام راک‌استار، هزینه‌ی هر یک از این پس‌ها 25 شمش‌ طلا خواهد بود و با خریداری این چهار پس، Halloween Pass 2 به‌‌طور رایگان به بازی‌کنندگان داده می‌شود.

Red Dead Redemption II

DLSS در راه نسخه‌ی کامپیوتر Red Dead Online

اگر از بازیکنان ویندوز با کارت‌های گرافیک سری Nvidia GeForce RTX هستید، تاریخ 13 ژوئیه، زمان آغازبه‌کار رویداد Blood Money را به‌خاطر داشته باشید چرا که با گفته‌ی عوامل توسعه‌دهنده از تیم راک‌استار گیمز، نسخه‌ی‌ رایانه‌های‌شخصی Red Dead Online از قابلیت Nvidia DLSS، قابلیتی که به افزایش فریم‌ریت و وضوح‌تصویر بازی‌ها با به حداکثر رساندن قابلیت Ray Tracing کمک شایانی کرده، پشتیبانی می‌کند.

این خبر درحالی اعلام شد که چندی‌پیش موسس راک‌استار گیمز، آقای دن هاوسر استودیو جدید خود را با نام Absurd Ventures تاسیس کرد. فردی که نقش کلیدی در ساخت‌و‌توسعه‌ی بازی‌های چندوقت اخیر این تیم بازی‌سازی یعنی GTA V و Red Dead Redemption 2 با مجموع فروش 150 میلیون‌واحدی در سرتاسر جهان داشته است. خبری که منجر به کاهش 6 درصدی ارزش شرکت Take-Two، مالک راک‌استار گیمز شد.

منبع: GameInformer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.