Red Dead Redemption 2
مبین نعمت‌اللهی

بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now معرفی شد: بازگشت آرتور مورگان به غرب‌وحشی

مبین نعمت‌اللهی 15 تیر 1400 2 دیدگاه
536 بازدید

سونی به‌تازگی از بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now پرده‌‌‌برداری کرده که به‌جد می‌توان گفت عناوین ماه ژوئیه، یکی از قوی‌ترین لاین‌آپ این سرویس از بدو راه‌اندازی لقب می‌گیرد.

از بازی‌های جدید این سرویس ابری که این امکان را به شما می‌دهد تا بازی‌های کلاسیک و قدیمی کنسول‌های پلی‌استیشن 2، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 را بر روی کنسول‌های قدرتمندتر خود یعنی پلی‌استیشن 4 و البته پلی‌استیشن 5 تجربه کنید، می‌توان به اثر قابل‌ستایش Red Dead Redemption 2 با هنرنمایی آرتور مورگان و البته ماجراجویی‌های کریتوس و پسر دوست‌داشتنی‌اش آترئوس‌ در God of War اشاره داشت.

PlayStation Now July New Games

وب‌سایت خبری پارسی‌گیم شما را به بررسی اجمالی 3 بازی‌ مهم از سرویس پلی‌استیشن نو دعوت می‌کند:

بازی Red Dead Redemption 2

اگر برای دیداری دوباره با آرتور مورگان و دار و دسته‌ی کله‌خرابش در اوایل عصر مدرن آمریکا بی‌تابی می‌کنید، باید گفت که غرب‌وحشی آغوشش را به سوی سرقت‌های بلندپروازانه‌ی شما در شهر بلک‌واتر باز کرده است.

بازی God of War

روایتی جسورانه از سرگذشت کریتوس افسانه‌ای که هر بازی‌کننده‌ای را میخکوب می‌کند. اینبار کریتوس در قلمرو خدایان Norse زندگی می‌کند و به تعلیم و محافظت از پسرش، آترئوس در دنیایی نابخشودنی مشغول است.

بازی Nioh 2

در این اثر چالش‌برانگیز که در دوران مرگبار Sengoku در‌ ژاپن جریان دارد، برای تبدیل شدن به ‌Yokai اصیل تلاش کنید و با از بین بردن قدرت‌های ماورالطبیعی، یکی پس از دیگری دشمنان را از مسیر پیش‌رو کنار بزنید.

از دیگر بازی‌های جدید سرویس پلی‌استیشن‌ نو می‌توان به عناوینی همچون Moving Out, Judgment, Olympic Games Tokyo 202 و Nascar Heat 5 اشاره داشت. بازی‌هایی که برای دانلود و تجربه‌ی آن‌ها نیازمند اشتراک سرویس PlayStation Now خواهید بود، سرویسی با 3.2 میلیون کاربر که هم‌اکنون می‌توانید با پرداخت مبالغی چون 59,99 24,99 9,99 دلار به‌ترتیب اشتراک 1 ماهه، 3 ماهه و یا 1 ساله را راه‌اندازی کنید.

منبع: PlayStation.Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    sina

    مهمان

    سلام میخواستم بدونم اگر playstation now تهیه کنم تو ps5 میشه استفاده کرد؟؟

    پاسخ دهید
    • مبین نعمت اللهی

      مبین نعمت اللهی در پاسخ به sina

      نویسنده

      بله، هیچ محدودیتی برای استفاده‌ از این سرویس روی پلی‌استیشن 5 وجود ندارد.