Ghost-of-Tshushima
مبین نعمت‌اللهی

نسخه دایرکتور کات بازی Ghost of Tsuhsima به زودی منتشر می‌شود

مبین نعمت‌اللهی 9 تیر 1400 بدون دیدگاه
353 بازدید

به‌تازگی سازمان The Entertainment Software Rating Board که همه‌ی ما آن را با نام مختصار ESRB می‌شناسیم، نسخه دایرکتور کات بازی Ghost of Tsushima را برای PS4, PS5 رده‌بندی‌ سنی کرده است.

در همین‌حال که قرار بود از پروژه‌ی جدید و تحت‌انحصار تیم Sucker Punch برای پلی‌استیشن 4 رونمایی شود، سازمان ESBR از سنجش سنی عنوان دایرکتور کات برای کنسول‌های خانگی سونی خبر داد. بازی Ghost of Tsushima که در ماه ژوئیه سال گذشته‌ی میلادی عرضه شد، روایت‌گر داستان یک سامورایی به نام جین ساکای (Jin Sakai)، آخرین بازمانده از قبیله‌ی خود که برای آزادسازی جزیره سوشیما به جنگ با مغولان متجاوز می‌رود. این بازی اکشن جهان‌باز که حسابی مدح و ستایش عوامل صنعت بازی‌های ویدئویی را به دنبال داشت، در 3 روز نخست انتشار موفق به فروش بیش از 2.4 میلیون نسخه در ستاسر جهان شد. رکوردی خیره‌کننده برای لانچ و راه‌اندازی یک IP جدید که به انتشار تیم Sony Interactive Entertainment درآمده است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، عنوان Ghost of Tsushima Director’s Cut که درواقع نسخه‌ای ارتقایافته با جلوه‌های بصری منحصربه‌فرد برای کنسول پلی‌استیشن 5 تلقی می‌شود، توسط سازمان ESBR توانست رده‌‌سنی M و یا همان بزرگسال را بنا بر محتویاتی خشونت‌آمیز دریافت کند.

حالت‌های جدید بازی Ghost of Tsushima

در ماه مارس، سونی در بیانه‌ای از پیشبرد مراحل تولید یک فیلم اقتباسی و یا همان لایو اکشن از بازی Ghost of Tsushima و به رهبری آقای Chad Stahelski، کارگردان سری‌ فیلم‌های موفق جان ویک خبر داد. خبری که در آن زمان، با ادعای ساکر پانچ مبنی بر فروش 6.5 میلیون نسخه‌ای بازی در سرتاسر جهان همراه شد. عنوانی که در ماه اکتبر گذشته حالت Co-Op آنلاین را اضافه کرد و طبق گفته‌های عوامل سازنده، با در پیش بودن انتشار نسخه‌ی نسل‌بعد بازی بر روی پلی‌استیشن 5 در ماه نوامبر، این بازی از قابلیت گیم بوست در‌ راستای ارائه‌ی فریم‌ریت 60 در هنگام تجربه‌ی بازی از طریق قابلیت Backwards Compatibility پشتیبانی خواهد کرد.

اوایل ماه جاری بود که نسخه‌ی Director’s Cut بازی Death Stranding، جدیدترین ساخته‌ی هیدئو کوجیما و تیم Kojima Production که با هنرنمایی نرمن ریداس به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بازماندگان بازی، برای کنسول پلی‌استیشن 5 معرفی شد، حس‌و‌حال تازه‌ای را بر پیکره‌ی لاین‌آپ این کنسول قدرتمند وارد کرد.

تیم تحریریه‌ وب‌سایت خبری پارسی‌گیم در ادامه شما را به نقد و بررسی بازی Ghost of Tsushima تحت‌عنوان “یکی برای همه، همه برای یکی” به قلم مهدی ملکی دعوت می‌کند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.