بازی Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

مدیرعامل CD Projekt Red: از کیفیت بازی Cyberpunk 2077 رضایت داریم

یحیی رحیمی 7 تیر 1400 بدون دیدگاه
378 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 پس از چندین ماه دست‌وپا زدن و دریافت بازخوردها و انتقادات فراوان، آپدیت‌های مناسبی دریافت کرد و بخشی بزرگی از مشکلات حل شد. مدیرعامل استودیو CD Projekt Red در کنفرانس WSE Innovation Day در مورد عملکرد فعلی بازی صحبت کرده و اذعان کرده که از بازی و آپدیت‌های فعلی رضایت دارد و باور دارد که کیفیت بازی سایبرپانک 2077 به سطح قابل قبولی دست پیداکرده و دیگر نمی‌توان از بازی انتقاد فنی کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، 600 نفر از کارمندان استودیو CD Projekt Red در حال حل مشکلات بازی Cyberpunk 2077 هستند و استودیو تمام توان خود را به‌منظور جلب رضایت طرفداران به‌کاربرده است. تعدادی از توسعه‌دهندگان شاغل در استودیو هم روی نسخه‌ی نسل بعدی بازی کار می‌کنند که قرار است اواخر سال میلادی منتشر شود. آدام کیچینسکی، مدیرعامل استودیو در مورد کیفیت آپدیت‌های جدید بازی سایبرپانک 2077 می‌گوید:

Adam kicinskiکیفیت بازی به سطح رضایت بخشی رسیده و همچنان در حال بهبود و افزایش کیفیت نهایی بازی هستیم و از پیشرفت آن رضایت دارم. واضح است که باگ‌های زیادی را رفع کرده‌ایم و گلیچ‌های بصری را بهبود بخشیده‌ایم و به این روند ادامه خواهیم داد. در طول ماه‌های آینده به ارتقاء سیستم‌های کلی بازی خواهیم پرداخت که بازی‌کنندگان درخواست آن را داشتند.

بازی Cyberpunk 2077 پس از چند ماه دوری از پلتفرم پلی استیشن، با چراغ سبز سونی به فروشگاه آنلاین پلی استیشن برگشت؛ اما سونی به کاربران خود هشدار داده که کیفیت بازی برای کنسول‌ نسل هشتم همچنان قابل‌قبول نیست و ممکن است کاربران با مشکلات جدی مواجه شوند و پیشنهاد کرده تا بازی را برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 پرو خریداری کنند. تابه‌حال آپدیت‌های زیادی برای بازی منتشرشده و برای نمونه، آپدیت 1.2، حدود 500 باگ مختلف را برطرف کرد و مورد رضایت افراد زیادی قرار گرفت.

فروش سایبرپانک 2077

فروش Cyberpunk 2077 چقدر بوده است؟

یکی از سؤالات اساسی در مورد بازی Cyberpunk 2077، میزان فروش نسخه‌ی پلی استیشن است. ازآنجایی‌که بازی به‌تازگی به فروشگاه برگشته، بسیاری علاقه‌مند به میزان فروش آن هستند اما Piotr Nielubowicz، معاون مدیرعامل استودیو، از بیان رقم دقیق سر باز زده است. وی می‌گوید:

ما آمار دقیق فروش بازی را با هیچ فردی در میان نمی‌گذاریم. تنها زمانی این کار را می‌کنیم که به یک هدف مشخص دست پیدا کنیم و میزان بازی به مقدار ویژه‌ای برسد. برای همین است که دو روز پس از برگشت بازی به فروشگاه، نمی‌توانیم آمار و ارقام فروش را منتشر کنیم.

مدیرعامل استودیو چند ماه پیش گفته بود که حذف بازی سایبرپانک 2077 از فروشگاه سونی باعث صدمه زدن به فروش کل شده است و حتی گزارش‌هایی در مورد تراز مالی منفی استودیو در طی سه ماه گذشته منتشر شد اما این روند در حال تغییر است. استودیو CD Projekt Red به دنبال برگزاری رویداد ویچرکان در روز 18 تیرماه است و فعلاً احتمال معرفی یک The Witcher جدید رد شده است.

نظر شما در مورد صحبت‌های مدیرعامل استودیو چیست؟ آیا بازی به سطح رضایت بخشی رسیده است؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.