Call-of-Duty-Mobile-In-Deep-Water
یحیی رحیمی

با تغییرات فصل پنجم بازی Call of Duty Mobile آشنا شوید: پیش به‌سوی اقیانوس!

یحیی رحیمی 4 تیر 1400 بدون دیدگاه
4,807 بازدید

بالاخره به پایان فصل چهارم بازی Call of Duty Mobile رسیدیم و فصل پنجم هفته‌ی آینده شروع خواهد شد. این فصل جدید که « In Deep Water» نام دارد، همراه با تفنگ‌ و نقشه‌های جدید خواهد بود و فصل تازه‌ای برای بتل پس هم رقم خواهد خورد. بیایید نگاهی بیندازیم به‌تمامی تغییرات این فصل و با محتوای جدید فصل پنجم بازی Call of Duty Mobile آشنا شویم.

اکتیویژن تابه‌حال تیزرهای مختلفی از فصل جدید کالاف دیوتی موبایل منتشر کرده و مشخص است که نقشه‌های این فصل با تم طوفان و اقیانوس منتشر خواهد شد. از اسامی مپ‌ها هم مشخص است که فصل پنجم با تم نبردهای دریایی شروع می‌شود و توییت جدید اکانت بازی هم به همین موضوع پرداخته است.

فصل پنچم Call of Duty Mobile

سه نقشه‌ی جدید درراه Call of Duty Mobile

شروع فصل پنجم بازی کالاف دیوتی موبایل با افزودن سه نقشه‌ی جذاب همراه است. اولین نقشه که Suldal Harbor نام دارد، دارای وسعت متوسط است و یک نقشه‌ی تاکتیکی باوجود جعبه‌های حمل‌ونقل، راهرو‌های باریک و فضای داخلی تنگ است که از حالت 5v5 و 10v10 پشتیبانی می‌کند. این نقشه کاملاً فضایی بارانی دارد که تابه‌حال نمونه‌ی آن در مجموعه‌ی کالاف دیوتی دیده نشده است.

دومین نقشه اما Docks نام دارد که بندر تجاری روی رودخانه‌ی تیمز لندن است. این نقشه فضای بسیار کوچکی دارد و شمارا مجبور می‌کند تا مخفی‌کاری را کنار بگذارید و به وسط دشمن یورش ببرید. این نقشه مخصوص افرادی است که به هیجان علاقه دارند و از مخفی‌کاری و بازی تاکتیکی لذت نمی‌برند. خوشبختانه مپ Docks در حالت Gunfight هم پشتیبانی می‌شود.

آخرین نقشه اما Aniyah Incursion نام دارد که یک قصر ویران‌شده و پر از اقلام و سلاح‌های نظامی است. راهتان را از میان سالن‌های لاکچری این کاخ پیدا کنید و دشمنان خود را در اتاق‌های پی‌درپی به‌زانو درآورید. مودهای 10v10، Ground Mission و Attack of the Undead همگی برای مپ سوم در دسترس خواهند بود.

مود و رویدادهای جدید

فصل سوم بازی Call of Duty Mobile با افزودن چند مود چندنفره جدید همراه است. اولین مود Cranked: Confirmed نام دارد که تلفیقی از حالت Kill Confirmed و Cranked است. کشتن دشمنان در این حالت، علاوه بر افزایش میزان امتیاز، تایمر شمارا ریست می‌کند و می‌توانید زمان بیشتری در نقشه بچرخید و شانس زنده ماندن خود را افزایش دهید.

مود دوم Ground Mission نام دارد که استایل مبارزه آن به‌صورت 10v10 است و نسبت به دیگر مودها، روند مهیج‌تری دارد. علاوه بر حالت‌های جدید، امکان استفاده از رویدادهای تازه را هم خواهید داشت. Gung-Ho به شما اجازه می‌دهد تا هنگام دویدن به ریلود و پرتاب نارنجک بپردازید که این قابلیت در نسخه‌ی موبایل وجود نداشت. در حالت بتل رویال هم کلاس «مسافر زمان» و گلیچ برگشته‌اند و میزان مقاومت در مقابل مواد منفجر و انتحاری بیشتر شده است.

ازآنجایی‌که تم فصل پنجم بازی کالاف دیوتی موبایل، نبردهای دریایی است، به همین دلیل یک رویداد جذاب به نام Sea of Steel اضافه‌شده که روند بسیار جالبی دارد. شما ابتدا باید تیم خود را از میان دو گروه فدراسیون و گوست انتخاب کنید و سپس دشمنان خود را به‌طور مداوم بمباران کنید و راهتان را به سمت منطقه‌ی هدف پیدا کنید و در آخر جوایز جذابی به‌صورت روزانه پیدا کنید.

Call-of-Duty-Mobile-Season-5

تفنگ‌ها و بتل ‌پس فصل پنجم

فصل پنجم بازی Call of Duty Mobile با افزودن چند تفنگ جدید شروع به کار خواهد کرد. می‌توانید از طریق بتل پس جدید، تفنگ CR-56 AMAX را که مربوط به بازی Modern Warfare است را دریافت کنید. دیگر تفنگ هم شات‌گان دولول 725 است که آن‌هم در بازی مدرن وارفر استفاده‌شده و طرفداران وارزون به‌خوبی با آشنایی دارند. در زیر می‌توانید نگاهی به تصاویر این دو تفنگ بیندازید تا درک بهتری از آن‌ها پیدا کنید.

بتل پس فصل پنجم Call of Duty Mobile شامل 50 سطح مختلف از جوایز گوناگون است و به‌منظور خرید آن باید 220 CP بپردازید. یک سری از جوایز بتل پس رایگان خواهد بود و نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافه ندارید. برای نمونه مسلسل جنگی CR-56 AMAX را در سطح 21 بتل پس دریافت خواهید کرد و نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافه ندارید.

در مورد بتل پس پولی و ویژه هم جوایز بسیار جالبی مانند اپراتورهای Merrick و Rorke منتظر شما خواهد بود. اسکین‌های جذابی برای تفنگ‌های مختلف هم درراه است و به‌طور کل باید بگوییم که بتل پس این فصل، ارزش خرید را دارد.

اگر تغییرات فصل پنجم بازی کالاف دیوتی موبایل شمارا به وجد آورده و می‌خواهید تاریخ شروع را بدانید، روز 7 تیرماه و ساعت 05:00 صبح به‌وقت‌ایران را از دست ندهید. پارسی گیم با انتشار فصل جدید بازی، دیتا آن را به‌صورت نیم‌بها در اختیار شما قرار خواهد داد. نظر شما در مورد تغییرات این فصل چیست؟

منبع:‌ CallofDuty

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

فصل پنجم بازی Call of Duty Mobile چه زمانی شروع می‌شود؟

فصل پنجم بازی Call of Duty Mobile از روز 7 تیر ماه با افزودن محتوای جذابی شروع خواهد شد. پارسی گیم دیتای بازی را به صورت نیم بها در اختیار شما قرار خواهد داد.

۱
فصل پنچم بازی Call of Duty Mobile چه تغییراتی دارد؟

فصل پنچم بازی Call of Duty Mobile با افزودن سه نقشه و دو مود کاملا جدید همراه است. همچنین دو تفنگ قدرتمند هم به بازی اضافه می‌شود و رویدادها و جوایز بتل پس هم همراه شماست.

۲
فصل پنجم بازی Call of Duty Mobile‌ را از کجا دانلود کنم؟

مانند همیشه می‌توانید بازی Call of Duty Mobile را با آخرین آپدیت به صورت کاملا نیم ‌بها از سرورهای پرسرعت پارسی گیم دانلود کنید.

۳
قیمت بتل پس فصل پنجم بازی Call of Duty Mobile چقدر است؟

بتل پس این فصل از بازی Call of Duty Mobile با افزودن دو اپراتور و اسکین‌های جالبی همراه است و کافی است 220 سکه برای خرید آن بپردازید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.