AGB_S2_Launch_Ghost_
یحیی رحیمی

فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare به صورت رسمی معرفی شد

یحیی رحیمی 22 بهمن 1398 بدون دیدگاه
918 بازدید

بعد از گذشت ماه ها از فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare، بالاخره وارد فصل جدیدی از این بازی شدیم. استودیو Infinity Ward و Activision جزئیات فصل دوم این شوتر جذاب را اعلام کرده اند و بالاخره هر آنچه در نظر داشتیم درست از آب درآمده است.

اول باید گفت که بازیکنان دو نقشه دریافت خواهد کرد. اولی یک ریمستر از مپ کلاسیک بازی Modern Warfare 2 به نام Rust است. این نقشه بدون شک محبوب بسیاری از طرفداران سری بازی Call of Duty است و برگشت آن اتفاقی فوق العاده است. نقشه Rust در مودهای 6v6 و همچنین مود Gunfight 2v2 حاضر خواهد بود.

جدا از آن یک نقشه کاملا جدید به نام Atlas Superstore نیز به بازی راه پیدا کرده است. این نقشه به نوعی شبیه Costco است اما نسخه روسی آن. باید دید که این نقشه چه اندازه گسترده است و البته باید گفت که تنها برای مودهای استاندارد مولتی پلی در دسترس خواهد بود.

حالت Gunfight نیز یک آپدیت جدید دریافت کرده است. در نقشه Bazzar به یک بازار کاملا شلوغ خواهید رفت و یک سری مکان های مرتفع نیز در نظر گرفته شده اند تا بتوانید روی سر دشمن خراب شوید و حسابش را برسید. در بخش Ground War نیز البته شاهد اضافه شدن Zhokov Boneyard هستیم که بخشی از مود Spec-Ops بازی بود. این نقشه به شما اجازه می دهد تا از میان قبرستان هواپیماها رد شوید و به نبرد بپردازید.

چطور می شود یک فصل جدید از بازی Call of Duty: Modern Warfare شروع شود و هیچ اسلحه ای اضافه نشود؟ این بار شاهد دو تفنگ Grau 5.56 و Striker 45 هستیم که دومین آن‌ها شباهت زیادی به تفنگ موجود در بازی Modern Warfare 2 به نام UMP .45 دارد.

قبل از برگشت شخصیت Ghost به بازی گفتیم و این اتفاق بالاخره رخ داد و می توانید از همان روز اول این اپراتور جدید را در اختیار داشته باشید. قرار است که یک نقشه جدید نیز در اواسط فصل اضافه شود و البته یک مود جدید و تفنگ تازه ای نیز در راه هستند. فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare از امروز در دسترس بازیکنان است.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.