Call-of-Duty_-Modern-Warfare-
یحیی رحیمی

نسخه آزمایشی 2v2 بازی Call of Duty: Modern Warfare روز 23 اوت عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 30 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,048 بازدید

بازی Call of Duty: Modern Warfare در نمایشگاه Gamecom 2019 حاضر نبود و کسی قادر به تجربه این بازی نبود و البته هیچ گونه گیم پلی از بخش داستانی بازی نیز تا به حال دریافت نکرده ایم. توسعه دهندگان استودیو Infinity Ward حالا با خبر جدیدی پیش ما آمده اند و به نظر نسخه آزمایشی بازی چند روز دیگر شروع به کار خواهد کرد.

بخش Gunfight یا همان حالت مبارزه 2 در مقابل 2 به تازگی اضافه شده است و اولین بار نیز تریلر آن را مشاهده کردیم. به نظر می رسد که قرار است اولین تست آلفای بازی Call of Duty: Modern Warfare همین جمعه شروع شود و البته تنها کاربران کنسول PS4 قادر به دریافت این نسخه خواهند بود و فعلا بقیه پلتفرم ها کنار گذاشته شده اند.

اگر تا به حال چیزی از حالت Gunfight نیز نشنیده اید، باید بگوییم که در این حالت هر دست، یک تفنگ خاص در اختیار شما قرار داده می شود و همراه هم تیمی خود باید حریف را به خاک و خون بکشانید. مپ های این حالت کوچک تر هستند و فوق العاده تجربه جالبی را در اختیار شما قرار می دهند. گفتنی است که نسخه بتای بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس تمامی پلتفرم ها قرار خواهد گرفت اما این تنها حالت آلفاست و کاربران کنسول PS4 قادر به دریافت آن خواهند بود و البته ممکن است بعدها در دسترس دیگر پلتفرم ها نیز قرار گیرد.

به نظر می رسد که سونی در این مورد نیز دست پیشی گرفته است و ممکن است قراردادی با Activision بسته باشد. به هر حال امیدواریم که به زودی تریلر داستانی بازی را نیز دریافت کنیم و دیگر شایعات پیراموان بازی خاموش شوند. البته این اتفاق به زودی خواهد افتاد زیرا که Call of Duty: Modern Warfare روز 25 اکتبر میلادی در دسترس کنسول های نسل هشتم و PC قرار خواهد گرفت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.