Final Fantasy
مبین نعمت‌اللهی

نسخه‌ی جدید و تحت‌انحصار سری‌بازی‌های Final Fantasy در نمایشگاه E3 معرفی خواهد شد

مبین نعمت‌اللهی 3 خرداد 1400 بدون دیدگاه
330 بازدید

به‌نظر می‌رسد که شرکت Square Enix برای نمایشگاه E3 سال جاری برنامه‌های جذابی داشته باشد که یکی از آن‌ها، معارفه‌ی رسمی نسخه‌ی تحت‌انحصار کنسول پلی‌استیشن 5 از سری‌بازی‌های Final Fantasy باشد.

براساس اطلاعات فاش شده از یکی از اعضای داخلی شرکت Square Enix، نمایش و کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در نمایشگاه E3 2021 مملو از اتفاقات هیجان انگیز خواهد بود جایی که انتظار می‌رود از نسخه‌ی جدید سری‌بازی‌های Final Fantasy که انحصارا بر روی کنسول PlayStation 5 منتشر خواهد شد، رونمایی شود.

شخصی که این اطلاعات را فاش کرده و اسمش Navtra بوده، به جزئیات دیگری اشاره نداشته و تنها اظهار داشته که تیم Square Enix اطلاعاتی تازه از نسخه‌ی بازسازی Final Fantasy 7 و همچنین بازی‌های Final Fantasy 16 و Final Fantasy 14: Endwalker در جریان نمایشگاه E3 به اشتراک خواهد گذاشت. اما این تمام ماجرا نیست و انتظار می‌رود که تیم بازی‌سازی Eidos Interactive که به‌عنوان یکی از برندهای بازی‌سازی از زیر مجموعه‌ی شرکت Square Enix و همچنین خالق سری‌بازی‌های Just Cause و Deus Ex شناخته می‌شود، عنوانی میان‌نسلی در جریان نمایشگاه پیش‌رو معرفی کند.

از آنجا که چندی پیش Navtra به‌ درستی به اطلاعات مدت‌زمان تحت‌انحصار عنوان Final Fantasy 16 و معارفه‌ی تعدادی از عناوین پلی‌استیشن اشاره داشت، به طوری که مجله‌ی فامیتسو چندی بعد عنوان Final Fantasy 6 را موردانتظارترین بازی از دیدگاه خود اعلام کرد، می‌توان معارفه‌ی نسخه‌ی جدید از سری‌بازی‌های Final Fantasy را محتمل دانست، هرچند که تیم خبری پارسی‌گیم صحت و سقم آن را تایید نمی‌کند. از آنجا که شرکت Square Enix برای حضور در‌ نمایشگاه E3 2021، نمایشگاهی که امسال نسبت به سال‌های قبل کمی متفاوت‌تر است و بیشتر بر بستر تجربیات دیجیتال متمرکز خواهد بود، در تکاپو بوده، به‌نظر می‌رسد که رونمایی از چند نسخه‌ی جدید از فرنچایزهای پرمخاطب می‌تواند تمجید و ستایش بازی‌کنندگان را به دنبال داشته باشد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.