بازی بتلفیلد ۶
یحیی رحیمی

اسم رسمی بتلفیلد بعدی احتمالاً Battlefield 2042 خواهد بود

یحیی رحیمی 18 خرداد 1400 بدون دیدگاه
473 بازدید

شایعات دست از سر بازی بتلفیلد برنمی‌دارند و یک روز مانده تا انتشار بازی، بازهم شاهد انتشار گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلفی هستیم. تعداد این شایعات به حدی بالا رفت که مجبور شدیم آن‌ها را در یک مطلب کامل بگنجانیم و صحت و سقم آن‌ها را بررسی کنیم اما امروز گزارشی منتشرشده که بر اساس آن، اسم نسخه‌ی ششم مجموعه‌ی بتلفیلد، Battlefield 2042 خواهد بود.

مجموعه‌ی بتلفیلد تابه‌حال فراز و نشیب زیادی تجربه کرده و به اتفاقات مختلفی پرداخته است. چندین نسخه‌ی اول به جنگ‌های خیالی و مدرن و می‌پرداختند تا اینکه بازی Battlefield 1 از راه رسید و وقایع جنگ جهانی اول را به شیوه‌ای نوین روایت کرد. استودیو دایس (DICE) با موفقیت کسب‌شده در این بازی به سراغ بازی Battlefiled V رفت و به روایت جنگ جهانی دوم پرداخت اما حالا وقت آن است که بازی به روند سابق خود برگردد و وقایع یک جنگ مدرن را دنبال کنیم.

بر اساس شایعات و اطلاعات درز پیداکرده، بازی Battlefield 6 به وقایع جنگ جهانی سوم یا نبردی مشابه آن خواهد پرداخت. این بدین معنی است که بازی در آینده‌ای نزدیک جریان خواهد داشت و تصاویر لو رفته هم‌چنین چیزی را تائید کرده‌اند. بر اساس صحبت‌های جدید تام اندرسون، از فعالان ویدیوگیم و افشاگرهای مشهور بازی بتلفیلد، Battlefield 2042 اسم نسخه‌ی جدید خواهد بود که «دارای بزرگ‌ترین نقشه در تاریخ این مجموعه خواهد بود.»

نقشه و تغییرات بزرگ گیم‌پلی

بر اساس اطلاعات درز پیداکرده، نقشه‌ی بازی دارای بخش‌های مختلفی است که هرکدام از آن‌ها به‌اندازه یک نقشه از بازی بتلفیلد 3 خواهد بود. تیم‌های مختلف باید تلاش کنند تا این حوزه‌ها را تصرف کنند و امتیاز آن را دریافت کنند. تیم‌های موجود هم قادر به انتخاب یک کلاس حرفه‌ای در هر نبرد خواهند بود که یک توانایی خاص را به تیم می‌بخشد. برای نمونه پزشک می‌تواند از یک سری دارت‌های جان‌بخش استفاده کند و هم‌تیمی‌ها را از فاصله‌ی دور درمان کند.

اگر به ادامه‌ی گزارش منتشرشده نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که حالت بتا اواخر ماه فعلی میلادی منتشر می‌شود و به‌صورت خصوصی برگزار خواهد شد. خوشبختانه شرکت EA قرار است فردا چهار‌شنبه و ساعت 18:30 به‌وقت‌ایران از بازی Battlefield 6 رونمایی کند. شخصاً فکر نمی‌کنم فاصله زمانی 20 ساله موجود در داستان، تأثیر آن‌چنانی روی سلاح‌‌های مدرن بگذارد و به‌نوعی یک جنگ رباتیک را راه بیندازد. احتمالاً یک جنگ خیالی میان دو قدرت بزرگ جهانی را ببینیم که همان نبرد کلاسیک میان آمریکا و روسیه خواهد بود.

در خبر دیگری، یک سری تصاویر پیش‌نمایش از گیم‌پلی بازی بتلفیلد جدید منتشرشده که فضای مدرن آن را نشان می‌دهد. این تصاویر مرتبط با بیلدهای اولیه است و ممکن است بازی نهایی با آنچه در تصاویر می‌بینیم متفاوت باشد. می‌توانید در بالا نگاهی به این تصاویر بیندازید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.