دانلود بازی Wasteland 3 The Battle of Steeltown برای PC
دانلود بازی Wasteland 3 The Battle of Steeltown برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wasteland 3 The Battle of Steeltown برای PC

پارسی گیم 14 خرداد 1400 بدون دیدگاه
6,398 بازدید

دانلود بازی Wasteland 3 The Battle of Steeltown برای کامپیوتر

دنیاهای آخرالزمانی سوژه‌های مناسبی برای بازی‌های ویدیویی هستند. حال این آخرالزمان می‌تواند با هر چیزی شکل بگیرد. گاهی ویروسی مهلک دنیا را پایان می‌دهد، گاهی هم جنگ و بمب‌های اتمی. بازی Wasteland 3 از استودیو inXile Entertainment یک بازی استراتژی نوبتی است که داستان جذابش در یکی از این آخرالزمان‌های اتمی روایت می‌شود. به‌تازگی بسته الحاقی The Battle of Steeltown نیز برای برای منتشرشده است.

Wasteland 3 The Battle of Steeltown
در بسته الحاقی The Battle of Steeltown روایت داستانی جدیدی که مربوط منطقه‌ای با نام Steeltown است را تجربه خواهید کرد. این شهر، پیشرفت‌های صنعتی بسیاری بعد از آخرالزمان داشته و تجهیزات متنوع مختلفی مانند ربات‌ها، کامیون‌ها و سلاح‌های جدید را برای ایالت Colorado فراهم می‌کند اما مدت‌زمانی است که ظاهراً این شهرک صنعتی مانند قبل کارنکرده و روال همیشگی‌اش مختل شده است. ظاهراً مشکلات زیادی در آن وجود داشته و تیم شما باید برای بررسی و حل آن‌ها وارد عمل شود؛ اما انتخاب با شما است که دوباره خط تولید Steeltown را راه‌اندازی کنید یا بگذارید در آتش بسوزد.

شما در این بازی یک گروه از سربازان ماهر را تحت کنترل خواهید گرفت. سبک گیم پلی بازی ترکیبی از مبارزات استراتژیک نوبتی و عناصر نقش‌آفرینی است که در آن انتخاب‌ها و تصمیم‌های شما، در روند داستانی بازی تأثیرگذار خواهد بود. همچنین هرکدام از افراد تیم شش‌نفره شما منحصربه‌فرد بوده و تجهیزات و قابلیت‌های آن‌ها را می‌توانید تغییر داده و یا ارتقا دهید. همچنین به‌مرور با پیشروی در بازی، شما به تکنولوژی‌ها و تجهیزات بهتر و پیشرفته‌تری دست پیدا خواهید کرد، برای مثال می‌توانید کامیونی تهاجمی بسازید و برای حرکت در نقشه از آن استفاده کنید و یا مقر اصلی‌ای بنا کنید که در آن افراد جدید برای تیم خود آموزش داده‌شده تا در صورت نیاز جایگزین اعضای اصلی تیم بشوند.

به‌جز بخش داستانی بازی که در محیط جدید Steeltown روایت می‌شود، دشمنان جدید مانند ربات‌ها، سلاح‌های جدید و بخش‌های جدید نقشه نیز در این بسته الحاقی به بازی اضافه‌شده است تا تجربه شما در دنیای Wasteland 3 کامل‌تر شود و محتوای مهیج جدیدی را برایتان فراهم آورده باشد. حضور سلاح‌های غیر کشنده در این بسته الحاقی از نکاتی است که در روایت داستانی بازی به‌شدت مؤثر خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Divinity Original Sin 2 و XCOM 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wasteland 3 The Battle of Steeltown با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3.3 GHz or better, or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 760 or AMD Equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 52 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770 GHz or better, or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), or AMD RX 480 (8GB)
DirectX: Version 11
Storage: 52 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The towering factory complex of Steeltown manufactures all the tech that keeps Colorado running and the Patriarch in power—trucks, armor, weapons, and robots. But deliveries from Steeltown have stopped cold, and all the Patriarch is getting from Abigail Markham—Steeltown’s leader—are excuses. When he sends the Rangers to investigate, they find the place is a powder keg with the fuse already lit. The workers are striking, bandits raid with impunity, and nobody is allowed through the gates, not even on the business of the Patriarch. Without help, Steeltown could crash and burn for good, and take Markham with it—but maybe that’s just what it needs. The Rangers will have to decide that for themselves.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 19.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

محتویات نسخه FLT:

Digital Deluxe Extras
The Battle of Steeltown
Colorado Survival Gear

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.