wasteland-3
یحیی رحیمی

بازی Wasteland 3 بیش از 10 پایان مختلف خواهد داشت

یحیی رحیمی 1 فروردین 1399 بدون دیدگاه
402 بازدید

بازی Wasteland 3 در ادامه سال میلادی عرضه خواهد شد و قرار است که مزه یک شوتر نقش آفرینی قدیمی را در دنیای مدرن به ما بچشاند. وجود منظره های فوق العاده و همچنین گزینه هایی برای انتخاب دیالوگ و البته گیم پلی استراتژیک از نکات مثبت این بازی شمرده می شود. به نظر می رسد که استودیو inXile Entertainment می خواهد بازیکنان چندین و چند دفعه این بازی را تجربه کنند و به همین دلیل پایان های مختلفی برای آن در نظر گفته است.

طراح ارشد مراحل بازی به نام Jeremy Kopman در گفتگو با PCGamesN در مورد بخش های مختلفی از بازی Wasteland 3 صحبت کرده است و پایان های مختلف بازی را نیز بررسی کرده است. به نظر می رسد بیش از 10 نوع مختلف و اصلی در این بازی وجود داشته باشند Kopman اطلاعات زیادی در این مورد به اشتراک نگذاشته است اما گفته است که این بازی به صورت مداوم تصمیمات شما را مورد بررسی قرار می دهد و داستان بر اساس شما پیش می رود:

ما محاسباتی در این مورد انجام دادیم و دیدیم که بیش از 10 پایان اصلی داریم. جدا از آن صدها نوع انتخاب های کوچک وجود دارد که روی پایان بازی و سرنوشت شخصیت ها تاثیر می گذارد. ما همچنین انتخاب ها و حتی فکر شما را دنبال می کنیم و بعدها خواهید دید که این انتخاب های کوچک چه تاثیری روی داستان داشته است.

Wasteland 3 در منطقه ای سرد و بعد از نابودی کامل در کلورادوی آمریکا روایت می شود و بازیکن کنترل آخرین عضو به جامانده از از تیم مامورهای ویژه را برعهده دارد. اخیرا کارگردان بازی در مصاحبه ای از روند توسعه بازی گفته بود. به نظر استودیو به دنبال ساخت بازی به همان طول Wasteland 2 است. این بازی 50 ساعت گیم پلی داشت و باتوجه به اینکه در این نسخه، تصمیم گیری ها برعهده بازیکن است، زمان اتمام بازی از این فراتر نیز خواهد رفت.
بازی Wasteland 3 روز 19 مه میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.