یحیی رحیمی

بازی‌های جدید سرویس پلی استیشن نو: همراه The Witcher 3 به ماجراجویی بروید!

یحیی رحیمی 11 خرداد 1400 1 دیدگاه
397 بازدید

سونی از بازی‌های جدید سرویس پلی استیشن نو رونمایی کرده و این ماه قادر به تجربه‌ی بازی‌های جذابی در ژانرهای مختلفی خواهید بود. از امروز می‌توانید بازی The Witcher 3 را به همراه تمامی بسته‌های الحاقی منتشرشده، تجربه کنید و اوقات خوشی را در این بازی نقش‌آفرینی جذاب سپری کنید. عناوین دیگری مانند Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown هم همراه شما خواهند بود. بیایید نگاهی نزدیک به هرکدام از بازی‌های جدید بیندازیم.

The Witcher 3: Wild Hunt

سونی این بار نسخه Game of the Year Eidtion بازی The Witcher 3: Wild Hunt را برای شما مهیا کرده است. این بازی داستانی، ازجمله بهترین عناوین چند سال اخیر به شمار می‌رود که با دنیای سحرآمیز و نبردهای هیجان‌انگیز، اوقات فراغت شمارا به‌طور مناسبی پر خواهد کرد. شما به‌عنوان یک شکارچی هیولا به نام گرالت وارد بازی می‌شوید و باید دنبال دختری جنگ‌جو به نام «سیری» بگردید که زندگی‌اش به شما بستگی دارد. این بازی باوجود طبیعت بی‌نظیر، شهرهای قدیمی زیبا و مراحل فرعی جذاب، بیش از 180 جایزه را دریافت کرده و حالا می‌توانید بازی اصلی را به همراه 16 بسته الحاقی بی‌نظیر ازجمله Blood and Wine، به‌صورت کاملاً مجانی امتحان کنید.

  1. دانلود موسیقی متن بازی The Witcher 3 Wild Hunt
  2. نقد و بررسی بازی The Witcher 3 Wild Hunt

بازی The Witcher 3: Wild Hunt تا روز 6 سپتامبر 2021 در دسترس کاربران سرویس پلی استیشن نو خواهد بود.

Team-Sonic-Racing-Sonic

Team Sonic Racing

امسال سالگرد 30 سالگی فرانچایز دوست‌داشتنی سونیک است و اگر شما از علاقه‌مندان این موجود آبی‌رنگ سریع هستید، خبر خوبی برایتان داریم! بازی Team Sonic Racing بدون پرداخت هزینه‌ی اضافه در دسترس شما قرار می‌گیرد. این بازی مسابقه‌ای، رقابت‌های هیجان‌انگیزی آماده کرده که می‌توانید همراه دوستانتان تجربه کنید. کافی است یکی از شخصیت‌های محبوب سری بازی سونیک را انتخاب کنید و آنگاه اتومبیل موردعلاقه خود را برگزینید، آنگاه خواهید دید که آدرنالین چگونه در رگ‌های شما ترشح پیدا می‌کند.

Sonic Mania

اگر عاشق فرانچایز سونیک هستید، سونی علاوه بر بازی قبلی، Sonic Mania را هم به پلی استیشن نو اضافه کرده است. می‌توانید این اثر دوبعدی بی‌نظیر را باکیفیت HD و 60 فریم بر ثانیه تجربه کنید. شخصیت‌های مختلفی در این بازی حضور دارند که می‌توانند با سرعت بی‌نظیر سونیک حرکت کنند. موانع مختلفی سد راه شما خواهند شد و البته سروکله‌ی دکتر اگمن و ارتش رباتیک شیطانی او هم پیدا خواهد شد. اگر دلتان برای بازی سونیک تنگ‌شده، حتماً Sonic Mania را این بار روی پلی استیشن 4 تجربه کنید!

Sonic Forces

دکتر اگمن شیطان‌صفت به لطف یک موجود شیطانی به نام Infinite، موفق به تصرف بخش بزرگی از دنیا شده است. شما باید به سونیک کمک کنید تا جهان زیبای ما از هرج‌ومرج و نابودی نجات پیدا کند. سونیک با سرعت خارق‌العاده خود، دخل تمامی دشمنان را خواهد آورد و به لطف سیستم جدید بازی، می‌توانید قهرمان مخصوص خود را با توانایی‌های مختلف و گجت های به‌دردبخور بسازید. Sonic Forces از بهترین بازی‌های سونیک است که اگر تابه‌حال تجربه‌اش نکرده‌اید، وقت خوبی است که با خرید اشتراک پلی استیشن نو، سری به گیم پلی و داستان جالب آن بزنید.

Virtua-Fighter-5-Ultimate-Showdown

Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown

بازی Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown ازجمله عناوین مجانی ماه ژوئن پلی استیشن پلاس است که در اختیار کاربران پلی استیشن نو هم قرارگرفته است. این بازی باوجود جنگجویان خبره و مبارزات هیجان‌انگیز، یکی از عناوین محبوب سبک مبارزه‌ای است که طرفداران زیادی دارد. حالا می‌توانید این بازی را باکیفیت HD بازی کنید و مهم‌تر از همه، بخش مولتی پلیر با ویژگی‌های جدید مانند مود 16 نفره و حالت‌های کلاسیک Arcade و Rank Match را تجربه کنید.

Slay the Spire

به دنبال یک بازی کارتی می‌گردید که با المان‌های روگ لایک تلفیق یافته باشد؟ بازی Slay the Spire می‌تواند جواب مناسبی برای شما باشد. کافی است گروه کارت خود را تشکیل دهید و در نبردهای نفس‌گیر شرکت کنید. هرکدام از بازیکنان، یک مسیر مخصوص به خود را تجربه خواهند کرد که هدف اصلی آن، رسیدن به نقطه آخر و شکست دادن غول بزرگ است. یادتان باشد که کارت‌هایی را انتخاب کنید که شمارا به قله می‌رسانند وگرنه باید تلاش زیادی به‌منظور عبور از تله‌ها و چالش‌های بازی بکنید.

این بازی تا روز 6 دسامبر به‌صورت مجانی در دسترس کاربران PlayStation Now خواهد بود.

Car-Mechanic-Simulator

Car Mechanic Simulator

اسپرت و تعمیر یک اتومبیل، یکی از هیجان‌انگیزترین کارهای دنیاست. اگر دلتان می‌خواهد مانند یک مکانیک حرفه‌ای آچار به دست بگیرید و به تعمیر خودروهای گران‌قیمت و تزئین آن‌ها بپردازید، بازی Car Mechanic Simulator دقیقاً برای شما ساخته‌شده است. این بازی شبیه‌ساز، بیش از 48 خودرو مختلف به همراه 1000 قطعه‌ی مختلف را در بردارد و گزینه‌ی بسیار خوبی برای عاشقان ماشین و تزئین خودروهای مسابقه‌ای و اسپرت است.

نظر شما در مورد بازی‌های این ماه پلی استیشن نو چیست؟

در این مورد بخوانید:

  1. پلی‌ استیشن نو و هر آنچه باید در مورد آن بدانید
  2. بهترین بازی‌ های رایگان پلی استیشن 4

منبع: PlayStation Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    amirrezaarabaf

    مهمان

    عمرا به گیم پس برسه

    پاسخ دهید