Bethesda-Games
یحیی رحیمی

E3 2021: چه بازی‌هایی را در کنفرانس مشترک Xbox و Bethesda خواهیم دید؟

یحیی رحیمی 6 خرداد 1400 بدون دیدگاه
242 بازدید

بیش از دو هفته تا شروع نمایشگاه E3 2021 باقی‌مانده و مایکروسافت از برگزاری کنفرانس مشترک Xbox و Bethesda در روز 23 خرداد خبر داده است. حالا که به نمایشگاه E3 امسال نزدیک می‌شویم، کمپانی‌های بزرگ از برنامه‌های خود رونمایی می کنند و خوشبختانه مایکروسافت قرار است یک نمایش زنده با حضور Bethesda داشته باشد. کنفرانس مشترک این دو کمپانی، آینده کسب‌وکار ایکس باکس را مشخص خواهد کرد.

کنفرانس مشترک Xbox و Bethesda با خبرهای مهمی در مورد آینده بازی‌های این شرکت همراه خواهد بود. تابه‌حال گمانه‌زنی‌هایی زیادی در مورد انحصاری شدن بازی‌های بتسدا منتشرشده و طرفداران ایکس باکس، منتظر دریافت خبرهای خوبی در این زمینه هستند. ایکس باکس در توییتر نوشته است که مراسم اعلام‌شده، بیش از 90 دقیقه طول خواهد کشید و در مورد برنامه‌های آینده و بازی‌های معرفی نشده، خبرهای مهمی خواهیم شنید.

مایکروسافت در مورد بازی‌هایی که قرار است در رویداد مشترک ببینیم، صحبت نکرده و واضح است که تا شروع مراسم، هیچ خبر رسمی دریافت نخواهیم کرد. ایکس باکس قول داده تا تمامی بازی‌هایی که قرار است در این مراسم معرفی شود، روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار گیرد. این خبر مهمی برای جامعه کاربری ایکس باکس است و خوشبختانه خبرهای خوبی دریافت خواهیم کرد. منتظر پخش مراسم مشترک Xbox و Bethesda در روز 23 خرداد و ساعت 21:30 به‌وقت‌ایران باشید. اما بیایید در مورد بازی‌هایی که ممکن است معرفی شوند، صحبت کنیم.

Xbox-Bethesda-Showcase

چه بازی‌هایی را در کنفرانس مشترک Xbox و Bethesda خواهیم دید؟

پوستر منتشرشده توسط ایکس باکس، سرنخ‌های مهمی در اختیار ما می‌گذارد. در قسمت راست پوستر، بازی Halo Infinite را می‌بینیم و احتمالاً تریلرهای بیشتری از این بازی جذاب دریافت کنیم. اخیراً ویژگی‌های نسخه PC بازی Halo Infinite منتشرشده و تنها چیزی که باقی‌مانده، تاریخ انتشار بازی است. احتمالاً تاریخ انتشار نسخه جدید هیلو را به همراه جزئیاتی از بخش داستانی و پلتفرم‌های هدف دریافت خواهیم کرد.

این تنها بازی نیست که مایکروسافت در پوستر منتشرشده، روی آن مانور داده است. در قسمت چپ تصویر، اشاراتی به بازی Starfield شده است. اخیراً گزارش‌هایی از انحصاری بودن بازی استارفیلد منتشرشده و افرادی هم خبر از انتشار آن در سه‌ماهه اول سال 2022 داده‌اند. مراسم مشترک Xbox و Bethesda، قطعاً سرنوشت این بازی را مشخص خواهد کرد و امیدواریم که تریلر معرفی بازی را برای اولین بار مشاهده کنیم.

ازآنجایی‌که استدیوهای انحصاری ایکس باکس به 23 عدد رسیده است، انتظار معرفی بازی‌های جدید و جنجالی راداریم. هیچ شرکت بازی‌سازی به‌اندازه مایکروسافت، استدیو و سرمایه به‌منظور توسعه فرانچایزهای جدید در دست ندارد.

بازی های بتسدا

ازجمله بازی‌های دیگر که احتمال حضور آن‌ها در کنفرانس مشترک وجود دارد، باید به Avowed اشاره کرد. این بازی از عناوین نقش‌آفرینی استدیو Obsidian Entertainment است که اخیراً شایعات زیادی از آن شنیده‌ایم. بازی Psychonauts 2 از عناوین استودیو Double Fine Productions هم دیگر بازی خواهد بود که در مراسم خواهید دید. البته احتمال غیبت بازی های Hellblade 2 و Elden Ring در نمایشگاه E3 2021 وجود دارد.

ماه ژوئن با رویدادهای مختلفی همراه است و می‌دانیم که نمایشگاه E3 2021 به‌صورت مجازی از روز 22 خرداد تا 25 خرداد برگزار می‌شود و در سوی دیگر، رویداد Summer Game Fest با حضور کمپانی‌هایی مانند سونی و مایکروسافت هم پس از E3 شروع به کار می‌کند. منتظر اجلاس‌ها و خبرهای جذابی در اواخر خردادماه باشید.

منبع: TechRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.