راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی It Takes Two
علی ناجی مقدم

راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی It Takes Two

علی ناجی مقدم 26 خرداد 1400 بدون دیدگاه
8,365 بازدید

بازی It Takes Two عنوانی جدید از استودیو Hazelight بوده که گیم پلی‌ای مهیج و معمایی داشته و از طرفی تأکید خاصی بر روی بخش Co-op و دونفره خودش دارد. در سری مقاله راهنمای تروفی ها و اچیومنت ها سعی داریم تا راهنمایی دسترسی به تروفی‌های این بازی را در اختیار شما قرار دهیم تا درصورتی‌که می‌خواهید 100% بازی را تکمیل کنید، ایده کاملی داشته باشید و ساده‌تر به این هدف برسید. رسیدن به تمام تروفی‌ها در این بازی نسبتاً ساده بوده و فقط 25 عدد از آن‌ها به جمع‌آوری آیتم‌های مختلف ارتباط دارند و بقیه نیازمند تعامل با اشیاء خاصی در مراحل مختلف بازی است.

این بازی به دلیل ماهیت دونفره بودنش نمی‌تواند توسط یک نفر به پایان برسد و به‌تبع همین امر، دسترسی به تروفی‌های بازی هم نیازمند دو نفر خواهد بود. پس قبل از شروع مسیر حتماً یکی از دوستان خود را برای این کار انتخاب کنید. سعی نکنید خودتان با دو کنترلر بازی را تجربه کنید زیرا مراحلی در بازی وجود داشته که به‌هیچ‌وجه بدون کمک شخص دیگر امکان پیشروی در آن‌ها وجود ندارد. بخش داستانی بازی تقریباً 13 ساعت زمان می‌گیرد اما لازم نیست تمام آن را پشت سر هم جلو بروید و می‌توانید با ذخیره‌سازی پیشروی خود، در طی چند روز بازی را 100% تکمیل کنید. بازی 7 مرحله اصلی داشته که هرکدام تعدادی مرحله جزئی به‌صورت زیرمجموعه داخل خود دارند.

نقشه کلی تروفی‌های بازی It Takes Two

  • میزان سختی رسیدن به تمام تروفی‌ها: 3 از 10
  • زمان تقریبی برای رسیدن به تمام تروفی‌ها: بین 11 تا 15 ساعت
  • تروفی‌های آفلاین: 21 عدد (1 پلاتینوم،10 طلایی، 0 نقره‌ای،10 برنز)
  • تروفی‌های آنلاین:0، این بازی برای باز کردن تروفی‌ها به آنلاین بودن نیازی ندارد و به‌صورت Local هم می‌توانید تمام تروفی‌ها را به دست آورید. فقط حتماً قبل از شروع بازی از وجود نفر دوم اطمینان حاصل کنید زیرا سیستم Matchmaking آنلاین در بازی وجود ندارد و شما باید نفر دوم را به بازی خودتان دعوت کنید.
  • تروفی‌هایی که ممکن است از دید شما پنهان بماند: 0
  • تروفی‌هایی که به دلیل باگ ممکن است باز نشوند: 0
  • سخت‌ترین تروفی بازی: Platforming Prodigy
  • آیا درجه سختی بازی در دستیابی به تروفی‌ها مؤثر است؟ خیر، در تنظیمات بازی درجه سختی وجود ندارد.
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را به پایان برسانید: 1 بار
  • آیا امکان انتخاب مراحل بعد از اتمام بازی وجود دارد؟ بله می‌توانید هر مرحله را دوباره به‌صورت جداگانه بازی کنید.

قدم اول: بازی را به پایان رسانده و تمام تروفی‌ها و مینی گیم های داخل آن را تکمیل کنید.

برای پلاتینوم کردن این بازی فقط به همین مرحله نیاز دارید. بخش داستانی بازی را تمام کنید و تمام 18 تروفی مربوط به این بخش را به دست آورید و پس‌ازآن تمام 25 مینی گیم بازی را پیداکرده و آن‌ها را هم تکمیل کنید.

برای دست‌یابی به 18 تروفی بخش داستانی، باید اعمال خاصی را در مراحل مختلف بازی انجام دهید. این اعمال فعالیت‌های فرعی هستند و گاهی هم به Easter Egg های بازی مربوط می‌شوند. 25 مینی گیم موجود به‌نوعی آیتم‌های قابل جمع‌آوری در این بازی هستند که با نشانگر طبل‌های بزرگ و بنفش‌رنگی در دنیای بازی نشان داده می‌شوند و شما می‌توانید پیشروی خودتان درزمینهٔ آن‌ها را در قسمت Chapter Select منوی بازی مشاهده کنید.

لیست تروفی‌های این مقاله به ترتیب مراحل بوده و شما فقط لازم است تمام نکات ذکرشده در این مطلب را به ترتیب انجام دهید تا تمام تروفی‌های بازی را به دست آورید.

قدم دوم (اختیاری): با استفاده از بخش Chapter Select اگر تروفی ای را جا گذاشتید دوباره آن مرحله را بازی کنید.

درصورتی‌که هرکدام از تروفی‌ها یا مینی گیم ها را از دست دادید و یا فراموش کردید، می‌توانید از بخش Chapter Select دوباره مرحله مربوط به آن را طی کنید، اما به دلیل اینکه برخی از مراحل طولانی بوده و بیش از 1 ساعت زمان خواهند گرفت بهتر است برای صرفه‌جویی در زمان همان بار اول همه‌چیز را تکمیل کنید.

راهنمای تروفی های It Takes Two

نکته مهم: به دلیل ماهیت دونفره بودن بازی، حتماً قبل از شروع یکی از دوستان خودتان را در جریان بگذارید تا به شما کمک کند. با خرید بازی این امکان را دارید که یک نفر را به‌صورت رایگان برای بازی دعوت کنید. برای باز کردن تروفی‌ها این نکته که بازی را خودتان خریداری کرده باشید ضروری است!

Power Couple

Power Couple

تمام تروفی‌های موجود در بازی را به دست آورید.

It Took Two

It Took Two

بخش داستانی بازی را به پایان برسانید.

این تروفی زمانی که بازی را به پایان برسانید به‌صورت خودکار برای شما باز می‌شود.

Minigame Megalomania

Minigame Megalomania

تمام مینی گیم ها را داخل بازی پیدا کنید. این مینی گیم ها با نماد طبل‌های بنفش در نقشه مشخص هستند و به‌سادگی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

Fried Friendship

Fried Friendship

این تروفی در مرحله The Tree و بخش Captured قرار دارد.

زمانی که به منطقه دایره‌ای شکل می‌رسید که 8 قفل قرمزرنگ در آن وجود دارد، کاراکتر Cody باید بمبی را بر روی هر 8 قفل کارگذاری کند تا مسیر باز شود. در این قسمت مسیر سمت راست خودتان را بررسی کنید. اینجا یک دکمه قرمزرنگ Start وجود دارد که زمانی که به آن می‌رسید به شما گفته می‌شود آن را فشار ندهید؛ اما شما دکمه را فشار دهید تا اتاق شکنجه‌ای نمایان شده و یکی از دو بازیکن به داخل آن کشیده شود. با این کار تروفی را به دست خواهید آورد فقط نکته مهم این است که تمام این فعالیت‌ها را پیش از منفجر کردن بمب قفل‌های قرمز انجام دهید.

Struck a Pose

Struck a Pose

این تروفی در مرحله The Tree و بخش Deeply Rooted قرار دارد.

پس از مبارزه با Mortar Wasp که یکی از Boss های بازی است، شما وارد اتاقی می‌شوید که دوربینی در آن قرار دارد. شما باید روی صحنه ایستاده و نفر دوم باید از فردی که روی صحنه است عکس بگیرد. نکته مهم این است که تنها بازیکنی که از او عکس‌برداری می‌شود تروفی را به دست می‌آورد و برای بازیکن دوم صرفاً باید جای خود را با بازیکن اول عوض کند تا او هم تروفی را به دست آورد.

Plastic Prison Breakers

Plastic Prison Breakers

این تروفی در مرحله Rose’s Room و بخش Pillow Fort قرار دارد.

نزدیک در قسمت ابتدایی این بخش، شما به یک چراغ ستاره‌ای و چراغ‌قوه می‌رسید. در سمت راست چراغ‌قوه بالشتی وجود دارد که با پریدن روی آن به محلی شبیه به زندان رفته که در آن دو مجسمه وجود دارد. هر دو بازیکن باید حرکت Ground Slam را در این اتاق انجام دهند تا دو مجسمه دیالوگی بگویند و تروفی برای شما باز شود.

It Takes Two

Faraway Frequencies

Faraway Frequencies

این تروفی در مرحله Rose’s Room و بخش Spaced Out قرار دارد.

در این بخش شما باید از داخل پورتال‌های مختلفی عبور کنید که هرکدام به دنیای کوچکی راه دارند. داخل یکی از پورتال‌های زردرنگ روی محل زردی در سمت راست بپرید تا به بالای برج تشکیل‌شده از بالشت‌ها برسید. شما در بلندترین نقطه این برج آنتنی پیدا می‌کنید که با استفاده از آن 4 فرکانس مختلف را دریافت خواهید کرد. با گوش دادن به هر 4 فرکانس، تروفی برای شما باز می‌شود. تروفی بعدی با نام Look At Him Go هم دقیقه در همین منطقه به دست می‌آید.

Look At Him Go

Look At Him Go

دقیقه در داخل پورتال زردرنگ قسمت قبلی، یک مسیر آبی‌رنگ در بخش ابتدایی آن وجود دارد. بازیکن اول باید بازیکن دوم را به سمت این مسیر آبی پرتاب کند. سپس بازیکن دوم سایز خودش را کوچک کرده و در قسمت پایینی مسیر آبی بایستد. سپس بازیکن اول باید در قسمت بالایی لبه حرکت Ground Slam را اجرا کند که منجر به پرتاب بازیکن دیگر به سمت ستاره‌ها می‌شود و تروفی به دست می‌آید.

It Takes Two

 

A Daring Devil

A Daring Devil

این تروفی در مرحله Rose’s Room و بخش Hopscotch قرار دارد.

در قسمت ابتدایی این مرحله، مسیری مستقیم را تا جایی که می‌توانید ادامه دهید.(مسیر داستان که در سمت راست است را نادیده بگیرید) در این بخش یک ماشین اسباب‌بازی در نزدیک مسیری قرمزرنگ وجود دارد. یکی از بازیکنان باید سوار ماشین شود و دیگری آن را از پشت گرفته و به عقب بکشد و سپس آن را به سمت مسیر قرمزرنگ رها کند. ماشین باید با پرش از درون حلقه‌ای که وجود دارد عبور کند. دقت کنید که ماشین را زیاد به سمت عقب نکشید زیرا پرش بلندتر منجر می‌شود که ماشین از بالای حلقه عبور کند و نه درونش.

It Takes Two

Break the Bank

Break the Bank

این تروفی در مرحله Rose’s Room و بخش Hopscotch قرار دارد.

در این مرحله خوکی وجود دارد که رو به رویش 4 سکه طلایی قرارگرفته است. این خوک در سمت چپ یکی از مینی گیم های این قسمت قرار داشته و با پیشروی در روند داستانی بازی حتماً او را ملاقات می‌کنید. شما باید هر 4 سکه را از پشت درون او انداخته و زمانی که به‌صورت ثابت ایستاد، با پریدن روی خوک او را بشکنید و تروفی را به دست آورید.

راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی It Takes Two

Snackosaurus

Snackosaurus

این تروفی در مرحله Rose’s Room و بخش Dino Land قرار دارد.

It Takes Two

در این بخش شما وارد اتاقی می‌شوید که یک دایناسور اسباب‌بازی بلندقامت در آن حضور دارد. یکی از بازیکنان باید کنترل این دایناسور را بر عهده بگیرد و دیگری در جایگاهی بایستاد تا دایناسور آن را بلند کند. دقیقه زمانی که جایگاه توسط بازیکن اول به بالاترین حد ممکن رسید، باید با تنظیم کردن سر دایناسور، بازیکن دوم را بخورد. (این کار فقط در زمانی مشخص قابل‌اجرا بوده و توسط نمایشگری به شما نشان داده می‌شود). با انجام این کار تروفی به دست می‌آید.

Realize Your Art

Realize Your Art

این تروفی در مرحله Rose’s Room و بخش Once Upon a Time قرار دارد.

در بخش ابتدایی مرحله، مسیری مستقیم را به سمت حیاط قلعه طی کنید و سپس به سمت راست بروید. در قسمت انتهایی این بخش، یک پرینتر و تعدادی نقاشی وجود دارد. با پریدن درون غلتک‌های قسمت پشتی پرینتر، شما مانند کاغذ صاف می‌شوید و تروفی به دست می‌آید.

On Rails Experience

On Rails Experience

این تروفی در مرحله Rose’s Room و بخش Once Upon a Time قرار دارد.

It Takes Two

در بخش ابتدایی مرحله مسیر مستقیمی را تا انتهای حیاط قلعه طی کنید. در این قسمت خط راه آهنی خواهید یافت که باید منتظر بمانید تا قطاری وارد صحنه شود. سپس با پریدن درون قطار در حال حرکت، این تروفی باز می‌شود.

Platforming Prodigy

Platforming Prodigy

این تروفی در مرحله Cuckoo Clock و بخش Gates of Time قرار دارد.

شما در این مرحله به میدان یک شهر خواهید رسید. در این قسمت باید شهربازی را پیدا کنید که در انتهای آن علامتی وجود دارد که عبارت HELLTOWER روی آن نقش بسته است. در جلوی این علامت دو دکمه وجود دارد که دو بازیکن باید هم‌زمان روی آن بپرند تا برجی روبه روی آن‌ها ظاهر شود. برای باز کردن این تروفی باید به بلندترین نقطه برج برسید. این تروفی درواقع چالش‌برانگیزترین تروفی بازی است و مقداری زمان و مهارت برای باز کردنش می‌طلبد. این بخش از بازی مهارت شما در پلتفرمر را به‌خوبی به چالش می‌کشاند پس اگر در مسیر چند بار شکست خوردید ناامید نشده و دوباره تلاش کنید! برای این تروفی نیازی به همکاری نیست و هر بازیکن می‌تواند جداگانه مسیر برج را طی کند.

Force Triangulated

Force Triangulated

این تروفی در مرحله Cuckoo Clock و بخش Gates of Time قرار دارد.

در این مرحله این بار پس از یافتن میدان شهر، به دنبال رودخانه‌ای بگردید. پس از یافتن رودخانه، در بخش انتهایی آن قایقی وجود دارد که هر دو بازیکن باید سوار آن شوند. با پیشروی در مسیر رودخانه، خانه کوچکی را در سمت راست پیدا می‌کنید که با ورود به آن تروفی باز خواهد شد.

Lost And Found

Lost and Found

این تروفی در مرحله Snow Globe و بخش Winter Village قرار دارد.

زمانی که شما وارد روستای زمستانی که دارای 3 برج بزرگ است می‌شوید، در قسمت مرکزی آن یک دریاچه یخ‌زده وجود داشته که باید به قسمت پشتی آن بروید و در آنجا یک لاک‌پشت پیدا کنید. روبه روی او 4 لانه خالی وجود دارد که متعلق به بچه‌های اوست که گم‌شده‌اند. برای این کار باید ابتدا برج‌های روستا را فعال کنید تا بچه لاک‌پشت‌ها روی دریاچه یخ‌زده ظاهر شوند. 2 عدد از آن‌ها قرمز و 2 عدد دیگر آبی هستند. برای بردن آن‌ها پیش مادرشان باید از قدرت‌های مغناطیسی خودتان استفاده کنید. مکان هرکدام از بچه لاک‌پشت‌ها به شرح زیر است:

  1. وسط دریاچه یخ‌زده پشت سر چادر.(قرمزرنگ)
  2. دقیقه مقابل لاک‌پشت مادر.(قرمزرنگ)
  3. وسط دریاچه یخ‌زده جلوی چادر.(آبی‌رنگ)
  4. دقیقه مقابل لاک‌پشت مادر (آبی‌رنگ)

Mood Swing

Mood Swing

این تروفی در مرحله Snow Globe و بخش Winter Village قرار دارد.

It Takes Two

زمانی که وارد روستا شدید، زنگ برج سمت چپ را فعال کنید تا مسیر سمت چپ شهر را در دسترس شما قرار دهد. زیر همین برج یک تاب در نزدیک دره قرار دارد که فردی روی تاب سمت راست آن نشسته است. با استفاده از قدرت مغناطیسی خود، کاری کنید که او با سرعت زیادی دور خودش بچرخد تا تروفی را به دست آورید.

Something Fish

Something Fish

این تروفی در مرحله Snow Globe و بخش Beneath the Ice قرار دارد.

It Takes Two

در بخش ابتدایی این مرحله، باید وارد آب شوید. مسیر داستانی بازی شما را به یک ایستگاه زیر آب می‌رساند. پس از خروج از این ایستگاه به سطح آب برگردید و به دنبال یک قایق کوچک بگردید (دقیقه کنار مینی گیم Ice Race). درون قایق دو قلاب وجود دارد که باید با استفاده از آن‌ها ماهیگیری کنید و آن‌ها را به فک‌های دریایی بدهید.

Terror Of The Seven Seas

Terror of the Seven Seas

این تروفی در مرحله Snow Globe و بخش Beneath the Ice قرار دارد.

It Takes Two

پس‌ازاینکه از ایستگاه زیر آب خارج شدید و به سطح آب برگشتید، به دنبال یک کشتی بزرگ و یخ‌زده بگردید. پس از ورود به کشتی به عرشه اصلی رفته و جعبه گنجی را که مقابل سکان کشتی قرار دارد بازکنید. با این کار کاراکتر شما کلاه دزدان دریایی را به سر گذاشته و تروفی به دست می‌آید.

Bug Sized Relaxation

Bug Sized Relaxation

این تروفی در مرحله Garden و بخش Green Fingers قرار دارد.

It Takes Two

پس از مبارزه با Burrower که یکی از Boss های بازی است، وارد یک سالن اسپا شوید و با ورود به یکی از استخرهای آن، تروفی را به دست آورید.

Meditation Maestro

Meditation Maestro

این تروفی در مرحله The Attic و بخش Symphony قرار دارد.

پس از رسیدن به بخش بیرونی این مرحله که در آن ابرهای سفید قرار دارند، یک طبل بزرگ دایره‌ای شکل را دقیقه مقابل قفس طلایی‌رنگ پیدا خواهید کرد. با استفاده از قابلیت Jetpack خود وارد شوید و روی صندلی‌هایی که درونش وجود دارد بنشینید تا تروفی برای شما باز شود.

به پایان این مقاله رسیدیم. دسترسی به تمام تروفی‌های بازی It Takes Two تقریباً ساده بوده و چالش چندانی ندارد. همچنین به دلیل گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده این بازی، 100% کردن آن فعالیتی مهیج و لذت‌بخش خواهد بود. فراموش نکنید که برای این کار حتماً به کمک یک دوست نیاز خواهید داشت. به‌هرحال گاهی در زندگی واقعی هم نمی‌توان هر کاری را به‌تنهایی انجام داد.

منبع: Powerpyx

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا باز کردن تروفی‌های بازی It Takes Two به‌صورت آفلاین هم میسر است؟

بله. این بازی نیازی به آنلاین بودن برای باز کردن تروفی‌ها ندارد.

۱
آیا دسترسی به تروفی‌های بازی It Takes Two تک‌نفره هم امکان‌پذیر است؟

خیر. حتماً برای این کار به دو نفر نیاز خواهید داشت پس قبل از شروع از یک دوست کمک بخواهید.

۲
زمان لازم برای کامل کردن تمام تروفی‌های بازی It Takes Two چقدر است؟

این کار بین 12 تا 15 ساعت زمان خواهد برد.

۳
تعداد تروفی‌های بازی It Takes Two چند عدد است؟

این بازی 21 تروفی دارد.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.