Star Wars Squadrons
یحیی رحیمی

HUD و کنترل های قابل تغییر در بازی Star Wars: Squadrons

یحیی رحیمی 15 تیر 1399 بدون دیدگاه
475 بازدید

بازی Star Wars: Squadrons ماه گذشته توسط EA معرفی شد. این بازی یک عنوان هوانوردی است که با استفاده از سفینه های فضایی در دنیای جنگ ستارگان روایت می شود. بازیکن کنترل یک سفینه فضایی را در حالت اول شخصیت به دست می گیرد و وارد جنگ با دیگر سفینه ها خواهد شد. اخیرا مشخص شده است که می توان صفحه نمایش بازی را مطابق میل تغییر داد.

Ian S. Frazier، کارگردان بازی اخیرا در گفتگو با IGN ژاپن گفته است که بازیکنان قادر به خاموش کردن HUD و هر آنچه روی صفحه نمایش اضافه می شود هستند. بعضی مایل به دیدن محتوای اصلی هستند و دیدن بخش های اضافی ممکن است آن حس و حال جنگ ستارگان را به آن‌ها انتقال ندهد و به همین دلیل همه چیز در بازی Star Wars: Squadrons قابل تغییر و تنظیم است:

بعضی بازیکنان نمی خواهند که همه چیز را روی صفحه نمایش ببینند و تنها به دنبال دیدن آن چیزی هستند که داخل فیلم وجود دارد و ما کاملا این را می فهمیم. گزینه ای را به بازی اضافه کرده ایم که تمامی آیتم های تزئینی را هم کنار می گذارد و به این شکل ممکن است از یک پوسته برای سفینه خود استفاده کنید و شما آن را خواهید دید اما تمامی سفینه های دیگر به همان شکل اصلی نمایش داده خواهند شد.

تعدادی از سیستم های گیم پلی هم قابل تغییر خواهند بود. از جمله می توان HUD را به سلیقه خود تغییر داد و گزینه خاموش کردن آن هم وجود دارد. این گزینه به درد حالت واقعیت مجازی بازی می خورد و به این شکل تجربه ای کاملا واقعی و مشابه خود فیلم های جنگ ستارگان خواهید داشت.

سیستم تغییر قدرت و سلاح های بازی کاملا قابل تغییر و اصلاح است. به این شکل می توان قدرت سفینه را روی آخر گذاشت یا اینکه به جای آن از المان سرعت استفاده کرد. اگر چه ایجاد تعادل میان این پارامترها می تواند به تجربه شما کمک کند. بازی Star Wars: Squadrons روز 2 اکتبر میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.