باگ بازی EA FC 24
یحیی رحیمی

باگ عجیب EA FC 24 گلزنی را آب خوردن می‌کند + ویدیو

یحیی رحیمی 28 مهر 1402 1 دیدگاه
993 بازدید

جانشین بازی FIFA 23‌ به نام EA Sports FC 24 شروعی عالی در اروپا داشته است. این بازی پرفروش‌ترین محصول ماه گذشته قاره اروپا بوده است و الکترونیک آرتز نشان داد که نیازی به برند فیفا برای کسب درآمد ندارد. بازی FC 24 در عین حال باگ‌‌های عجیبی دارد که یکی از آن‌ها باعث شده تا عملاً بازی غیرقابل تجربه شود. باگ EA FC 24 که حمل توپ را ممکن می‌کند، داد بازی‌کنان را درآورد.

باگ پیداشده به این شکل است که گیمر با انجام یک تکنیک، توپ را به پاهای بازیکن وصل می‌کند. انگار که توپ با چسب به پای بازیکن چسبیده است و سپس گیمر می‌تواند بدون مشکل توپ را حمل کند و تا دروازه حریف پیش برود. بازیکن مقابل نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد و جدا کردن توپ از پای بازیکن غیرممکن است. بسیاری از گیمرها نسبت به وجود این باگ اعتراض کرده‌اند و درخواست برطرف کردن آن در سریع‌تری زمان ممکن را دارند.

دلیل بروز این باگ مشخص نیست، اما بیشتر در حالت رقابتی پیدا شده است. برای نمونه افرادی که آلتیمت تیم و به‌خصوص Division Rivals بازی می‌کنند، متوجه شده‌اند که افرادی در حال سوءاستفاده از باگ EA FC 24 هستند و حریف را در کسری از ثانیه شکست می‌دهند. چنین گلیچ عجیبی روی رنک و جوایز بازیکنان تأثیر گذاشته است و باعث شده تا بازی دیگر عادلانه نباشد. در ویدیو زیر می‌توانید نحوه بروز آن را ببینید. هر فردی می‌تواند با این تکنیک، توپ را به پای بازیکن بچسباند و سپس طول زمین را طی کند و به دروازه حریف برسد.

باگ بازی EA FC 24باگ عجیب EA FC 24

افراد زیادی نسبت به وجود باگ FC 24 اعتراض کرده‌اند. کلیپ‌های زیادی منتشر شده و درخواست‌ها برای رفع باگ در حال افزایش است. برای اینکه بتوانید این گلیچ را فعال کنید، باید بازیکنی داشته باشید که مهارت Trickster+ داشته باشد. حالت معمولی این مهارت به درد نمی‌خورد. سپس توپ را بگیرید و از مهارت Trickster+ استفاده کنید، آنگاه وقتی توپ به پای بازیکن برخورد کرد، سریعاً اقدام به شوت‌زنی فیک در حین نگه‌داشتن RB یا R1 کنید. می‌بینید که توپ به پای شما می‌چسبد و می‌توانید به‌راحتی به دروازه حریف برسید.

نکته اصلی آن است که تعداد محدودی از بازیکنان، مهارت Trickster+ دارند و در نتیجه این اتفاق کمتر رخ می‌دهد. اگر بازیکنی دارید که چنین مهارتی دارد، می‌توانید به راحتی حریف را شکست دهید. EA Sports هنوز واکنشی به این باگ نشان نداده و مشخص نیست چه زمانی مشکل برطرف می‌شود. با نزدیک شدن به زمان ویکند لیگ، باگ EA FC 24 همچنان برجایش مانده و گیمرها در حال استفاده از آن هستند.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    A2023A

    مهمان

    اصلا این باگ هم به کنار، چرا گیم پلن اول بازی توی بازی های آفلاین حذف شده؟ چرا داوری انقدر چرت شده؟ برخورد عادی رو پنالتی و اخراج میده. الان رفیق من روی پی اس فایوش ریخته و پشیمونه که پولشو حیف کرده

    پاسخ دهید