مبین نعمت‌اللهی

آپدیت هفتگی بازی GTA Online: به مرحله سرقت The Cayo Perico خوش‌آمدید

مبین نعمت‌اللهی 2 خرداد 1400 بدون دیدگاه
585 بازدید

برای هفته‌ی آینده، بازی GTA Online قرار است که بزرگ‌ترین درآمد حاصل از سرقت را به بازی‌کنندگان پیشنهاد دهد، مبلغ هنگفتی بالغ بر 2 میلیون‌دلار! که در کنار آن، می‌توانید پاداش‌های خود از به انجام رساندن ماموریت‌های Nightclub و Client Jobs را چندین برابر کنید.

دزدی قرن

The Cayo Percio Heist دسامبر سال گذشته بود که به بازی GTA Online اضافه شد و همچنان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های پول‌سازی برای بازی‌کنندگان تلقی می‌شود. این دزدی به بازی‌کنندگان این امکان را می‌دهد که اهداف ابتدایی خود را شناسی و سپس برای رسیدن به آن آستین بالا بزنند! هر چند که این روند تاحدودی دشوار به‌نظر می‌رسد اما بازی‌کنندگان the Panther Statue می‌توانند تمام ریسکش را به جان بخرند و اگر ماموریت دزدی را به اتمام برسانند، تمام 2 میلیون‌دلار‌ را به جیب بزنند.

پاداش اضافی برای کلاب‌داران

سعی کنید که حواشی پیرامونتان را کمتر کنید و همانند یک تاجر باوجدان پول بدست آورید. دارندگان کلاب‌های شبانه فرصت‌های درآمدسازی متعددی برای امرار معاش در طی این هفته خواهند داشت. ماموریت‌‌های Nightclub Management هیچ پول‌نقد اضافه‌ای پرداخت نمی‌کند و تنها محبوبیت و اعتبار کلاب‌شبانه‌تان را دو برابر می‌کند. هرچند که بهتر است پرداختی‌های حاصل از این ماموریت‌ها به تعادل با درآمد روزانه‌ی بازیکنان از عملیات‌های کلاب‌شبانه‌ که چیزی معادل با 3 برابر بیشتر از آن است، برسد.

جوایز بیشتر برای Client Jobs

جوایز بیشتر برای Client Jobs

برای بازیکنانی که می‌خواهند ره صد ساله را یک شبه بروند این هفته فرصت مناسبی برای پول به جیب زدن است. هر بازیکنی که Terrobyte در اختیار دارد و می‌تواند از صفحه‌ی لمسی خودرو برای به اتمام رساندن Client Jobs استفاده کند، 2 برابر XP و پول‌نقد بیشتر از حد معمول به جیب خواهد زد.

درآمدی هنگفت از Vehicular Carnage

پول، پول، و باز هم پول! حتی اگر می‌خواهید پول بیشتر از این کاسب شوید، بهتر است که سری به منطقه‌ی Motor Wars بزنید، باک ماشینتان را از اکتان پر کنید و برای رقابت Twisted Metal-esque رجز بخوانید. Motor Wars بدون توجه به جایگاه، 3 برابر XP و پول‌نقد بیشتر تا تاریخ 2 ژوئن به رقبا پرداخت می‌کند.

آپدیت هفتگی بازی GTA Online

تخفیف ها!

درست همانند هفته‌های گذشته، بازیکنان فرصت‌های زیادی برای پس‌انداز پول برای مخارج‌های گزاف و گران‌قیمت خود خواهند داشت. برای‌مثال، بازیکننان می‌توانند تنها بعد از آنکه وارد حساب‌کاربری خود شدند، 4 تی‌شرت بدست آورند. بازیکنانی که به Rank 100 و یا بیشتر رسیده باشند می‌توانند تا تاریخ 31 می و در صورت ورود به حساب‌کاربری‌ یک تانک نارنجی‌رنگ مدل HVY Menacer هدیه بگیرند. آیتم رایگان این هفته هم به شانستان بستگی دارد، یا یک Canis Freecrawler غول‌پیکر و یا یک خودرو کوچک آ‌فرود!

شما در ادامه می‌توانید نگاهی به لیست موارد تخفیف‌خورده‌ی‌ این هفته بی‌اندازید:

  1. Dinka Jester Classic – 40% discount
  2. Ocelot Pariah – 40% discount
  3. Vapid Festival Bus – 40% discount
  4. Blimp – 40% discount
  5. Pfister Neon – 40% discount
  6. Ocelot Lynx – 40% discount
  7. HVY Menacer – 40% discount
  8. Overflod Entity XF – 40% discount
  9. HVY Brickade – 40% discount

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.