gta 6
یحیی رحیمی

بازی Grand Theft Auto 6 در فایل های تازه Take-Two پیدا شد: انتشار احتمال 2023

یحیی رحیمی 7 خرداد 1399 بدون دیدگاه
2,299 بازدید

اگر چه بازی Grand Theft Auto 6 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است اما بر کسی پوشیده نیست که فرایند ساخت آن در Rockstar Games شروع شده است. گزارش ها و شایعات زیادی از نحوه توسعه این بازی منتشر شده است و حالا به لطف کمپانی مادر راکستار، Take-Two، اطلاعات بیشتری در دست داریم.

این کمپانی آمریکایی عظیم به تازگی آمار و ارقام اقتصادی سال گذشته خود را منتشر کرده است و هر ساله این کار را انجام می دهد. در گزارش امسال، علاوه بر سال گذشته در مورد سال های روبه رو نیز صحبت شده است. هر چند که گزارش هفته گذشته منتشر شده بود اما حالا VentureBeat توانسته جزئیات تازه ای را از دل آن بیرون بکشد.

با توجه به گزارش باید گفت که Take-Two به دنبال هزینه ای 89 میلیون دلاری در سال مالی 2024 است. این بودجه دوبرابر چیزی است که برای سالهای گذشته در نظر گرفته شده است. جالب است اگر به گزارش های پیشین نگاه کنید، این میزان بودجه برای سال 2023 در نظر گرفته شده بود و حالا به سال بعد از آن شیفت داده شده است.

اما این چه ارتباطی به بازی Grand Theft Auto 6 دارد؟ باید گفت که GTA بزرگ ترین و پرهزینه ترین عنوان کمپانی Take-Two است و وقتی همه چیز به بازاریابی برسد، لازم است که هزینه زیادی برای آن خرج شود. به هر حال GTA V بیش از 130 میلیون نسخه به فروش رفته است و راکستار به دنبال بالاکشیدن این رقم با نسخه بعدی است و همین هزینه بالایی برای کمپانی خواهد داشت.

اگر این گمانه زنی درست باشد، احتمالا بازی Grand Theft Auto 6 در سال 2023 میلادی منتشر خواهد شد. سال مالی 2024 از اول آوریل 2023 شروع می شود و تا 31 مارس 2024 ادامه می یابد. احتمال اعلام هر گونه تاریخی در این میان وجود دارد. معمولا بازی های راکستار در بهار منتشر می شوند و باید در آخر چه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.