DualSense-New-Colors
یحیی رحیمی

با رنگ‌بندی جدید دسته بازی DualSense پلی استیشن 5 آشنا شوید: زیبا مانند کهکشان

یحیی رحیمی 23 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
564 بازدید

سونی به‌طور رسمی از رنگ‌بندی جدید دسته بازی DualSense پلی استیشن 5 رونمایی کرد. با معرفی کنسول پلی استیشن 5 بازخوردهای مختلفی از سوی کاربران به سونی ارسال شد و بسیاری انتظار معرفی دسته بازی جدید با رنگ سیاه را داشتند و حالا این آرزو برآورده شده است. سونی دو رنگ جدید را برای دسته بازی دوال سنس به نام‌های سیاه نیمه‌شب و قرمز کهکشانی معرفی کرده است.

دسته بازی مشکی‌رنگ دارای خطوط خاکستری و کم‌رنگ‌تر است که از رنگ آسمان شب الگوبرداری شده است. هنگامی‌که به آسمان شب نگاه می‌کنیم، می‌توانیم طیف‌های مختلفی از رنگ مشکی را ببینیم و دقیقاً همین طیف‌ها در مدل جدید دسته بازی DualSense استفاده شده است. رنگ قرمز کهکشانی در سوی دیگر ترکیبی از رنگ سیاه و قرمز است که بر اساس نور قرمز تشعشع یافته از کهکشان‌های بالاسر خلق‌شده است.

DualSense-Cosmic-Red

دسته بازی DualSense پلی استیشن 5 با رنگ‌بندی جدید از روز 21 خرداد وارد بازار خواهد شد. قیمت مدل قرمزرنگ 75 دلار است اما مدل مشکی‌رنگ پنج دلار ارزانتر است و همانند بازی‌های انحصاری سونی، هفتاد دلار قیمت دارد. دسته بازی DualSense همراه پلی استیشن 5 معرفی شد که طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به نسل‌های پیشین داشت و با ویژگی‌های مخصوصی مانند بازخورد لرزشی و تریگرهای تطبیق‌پذیر، نظر همه را به خود جلب کرد و باعث شد تا توسعه‌دهندگان زیادی از ویژگی‌های جدید دوال سنس تعریف کنند.

بر اساس گفته‌های سونی، ممکن است رنگ‌های دیگر هم از کنترلر پلی استیشن 5 معرفی شوند اما این کار به انتخاب تیم طراحی دسته بازی بستگی دارد.

کهکشان، منبع الهام تیم طراحی DualSense

لئو کاردوسو از تیم طراحی سونی در مورد رنگ‌بندی‌های جدید و روند انتخاب این رنگ‌ها گفته است:

هدف همیشگی ما یافتن طرح‌های تازه‌ای است که طرفداران را تعجب‌زده کند و این رنگ‌های جدید هم درنتیجه‌ی فرایند طولانی و پیچیده‌ای انتخاب‌شده‌اند. ما خواستیم که دو رنگ جدید با دسته بازی وایرلس و کنسول پلی استیشن سنخیت داشته باشند و به همین دلیل رنگ‌ها را با الگوبرداری از کهکشان‌ها انتخاب کردیم.

Dual-Sense-Black

ساتوشی آئویاگی، دیگر عضو تیم طراحی پلی استیشن هم در مورد نحوه انتخاب رنگ صحبت کرده و گفته است:

هر دو رنگ‌ سیاه نیمه‌شب و قرمز کهکشانی دارای سایه‌ای جزئی از رنگ آبی هستند که باعث خلق این رنگ قرمز و سیاه مخصوص شده است. رنگ آبی همچنین در کنترلر اصلی دوال سنس هم استفاده‌شده و درنتیجه هر سه رنگ استفاده‌شده کاملاً باهم سنخیت دارند. رنگ دکمه‌های دسته بازی هم طوری انتخاب‌شده تا بارنگ‌های جدید همخوان باشد. امیدواریم این تغییرات جدید بتواند هیجان و شادی را به جامعه طرفداران ما تزریق کند.

دسته بازی DualSense با استقبال همگان و به‌خصوص توسعه‌دهندگان بازی روبه‌رو شده است و قرار است سونی تجربیات این افراد را به‌طور کامل در دسترس ما قرار دهد. منتظر کنترلر پلی استیشن 5 با دو رنگ جدید در اواخر خردادماه باشید.

منیع: PlayStation Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.