Star-Wars
مبین نعمت‌اللهی

استودیو The Coalition ساخت بازی جنگ ستارگان را تکذیب کرد

مبین نعمت‌اللهی 22 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
140 بازدید

بعد از آنکه استودیو The Coalition به طور رسمی تایید کرد که بر روی چندین پروژه‌ی جدید کار می‌کند، شایعاتی مبنی بر ساخت و توسعه‌ی نسخه‌‌ای جدید از سری‌بازی‌های جنگ ستارگان قوت گرفت تا جایی که واکنشی رسمی اعضای این استودیو در شبکه اجتماعی رددیت را به دنبال داشت.

در طی پستی که در شبکه‌ی اجتماعی رددیت از طرف مدیر مطالبات استودیو The Coalition و در پی شایعات مطرح شده منتشر شد، وی خاطر نشان کرد که استودیو The Coalition مشغول کار بر روی نسخه‌ای از فرانچایز جنگ ستارگان نیست و این تیم بازی‌سازی در حال‌حاضر عنوان جدیدی برای معارفه ندارد. اساس این شایعه از جایی قوت گرفت که تحلیل‌گر وب‌سایت خبری GamesBeat یعنی جف گراب با انتشار ویدئویی در یوتیوب که به تحلیل آینده‌ی فرانچایز‌های استار وارز و بتلفیلد پرداخته بود، اظهار داشت:

Jeff Grubbمن به تازگی شایعاتی شنیده‌ام که عنوانی از سری‌بازی‌های Star Wars به دستپخت The Coalition درخواهد آمد، اما نمی‌توانم تاییدش کنم و همگی این‌ها احتمالاتی هستند که از طرف منابع مختلف به گوش می‌رسد. به‌شخصه من خودم به صحت و سقم آن باور ندارم.

روز گذشته بود که استودیو The Coalition خالق نسخه‌های چهارم و پنجم سری‌بازی‌های Gears of War اعلام کرد که نسخه‌ی جدید با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در کنار دیگر پروژه‌های این تیم ساخته خواهد شد. از آنجا که شایعات ساخت نسخه‌ای جدید از سری‌ بازی جنگ ستارگان تکذیب شد، اما می‌توان به‌وضوح اظهار داشت که نسخه‌ی جدید Gears تنها عنوان در دست ساخت این استودیو بازی‌سازی نخواهد بود و می‌توان انتظار معارفه‌ی رسمی از چندین ‌IP جدید و احتمالا تحت انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت را نیز داشت.

The-Coalition-Star-Wars

تا اوایل سال جاری میلادی حق برند بازی‌های جنگ ستارگان در مالکیت شرکت Electronic Arts بود و با منقضی شدن آن، به طور رسمی اعلام شد که تیم Ubisoft Massive، تیم توسعه‌دهنده‌ی عناوینی از جمله سری‌بازی‌های The Division, Far Cry 3 و Assassin’s Creed: Revelations  مشغول کار بر روی یک عنوان جهان‌باز از این فرانچایز پرمخاطب است. در کنار آن نیز، برند Lucasfilm Games به دنبال همکارانی در راستای ساخت بازی‌های Star Wars تحت مالکیت خود بوده‌اند.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.