star wars jedi fallen order
یحیی رحیمی

توسعه دهنده بازی Star Wars Jedi: Fallen Order: ما نزدیک پایان هستیم!

یحیی رحیمی 1 مهر 1398 بدون دیدگاه
513 بازدید

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order کمتر از دو ماه دیگر به بازارها راه خواهد یافت. این از معدود بازی هایی است که طرفداران هر روز در حال بررسی آن هستند که نکند بازی با فیلم های جنگ ستارگان یکی نباشد. اگر نگران این موضوع هستید، باید بگوییم که استودیو Respawn Entertainment در حال پایان دادن به توسعه بازی است و مدتی دیگر طلایی شدن آن را خواهیم شنید.

چند هفته پیش بود که توسعه دهندگان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از نزدیک شدن به پایان روند ساخت بازی خبر دادند. حالا به نظر می رسد که روند توسعه بازی بسیار نزدیک تر به پایان است. تولید کننده ارشد استودیو Respawn از حساب توییتر خود برای اعلام یک خبر استفاده کرده است.

Bail Brown در توییت جدید خود از نزدیک شدن بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به پایان توسعه خبر داده است. ممکن است چند روز آینده شاهد طلایی شدن بازی باشیم و روند رایت آن روی دیسک های فیزیکی شروع شود و وارد بخش تبلیغات و بازاریابی شویم. البته قرار است در صورت طلایی شدن بازی نیز یک تریلر جدید دریافت کنیم و حتی ممکن است که استودیو بخش هایی از گیم پلی را نیز به ما نشان دهد. متن توییت به شرح زیر است:

ما نزدیک به پایان توسعه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هستیم. من برای هر کسی که قرار است بازی را روز 15 نوامبر تجربه کند، هیجان زده هستم.

همان طور که می دانید، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order داستان یک جدای را نشان می دهد که همه هم نوعانش توسط نیروی تاریکی نابود شده اند و او باید انتقام این کار از از آن‌ها بگیرد. قرار است که بازی روز 15 نوامبر میلادی به بازارها عرضه شود و حدود 2 ماه تا آن زمان، فرصت مانده است. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.