Gears-5
یحیی رحیمی

نسخه بعدی سری بازی Gears توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
304 بازدید

استودیو The Coalition در اعلامیه تازه‌ای از پایان روند توسعه بازی Gears 5 و تمرکز روی پروژه‌های با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 خبر داده است. این موتور گرافیکی سال گذشته توسط Epic Games معرفی شد و فهمیدیم که این موتور در بسیاری از بازی‌های نسل نهم کنسول‌ها و به‌خصوص بازی‌های پلی استیشن 5 استفاده خواهد شد. حالا استودیو سازنده سری بازی Gears هم استفاده از نسخه پنجم را تائید کرده است.

بازی Gears 5 ازجمله عناوین باکیفیتی است که توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته‌شده و این موتور نشان داده که روی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S هم کارایی بالایی دارد اما قرار است تسلیم نسخه پنجم شود. استودیو The Coalition با انتشار اعلامیه در وب‌سایت بازی Gears، از تغییر رویه و استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 خبر داده‌اند. قرار است این موتور در چندین پروژه در دست‌ساخت استودیو استفاده شود. این استودیو اخیرا فرایند جذب نیروی برای بازی Gears بعدی را شروع کرده است.

آینده‌ای روشن با Unreal Engine 5

سازنده سری بازی Gears در اعلامیه کوتاهی از طرفداران خود و افرادی که بازی‌های Gears Tactics و Gears 5 را خریداری کرده‌اند تشکر کرده و از حمایت آن‌ها در شرایط همه‌گیری کرونا قدردانی کرده است. استودیو در ادامه گفته که روند توسعه جدی بازی Gears 5 با انتشار بسته الحاقی Hivebusters به پایان رسیده اما روند انتشار آپدیت محتوایی و اضافه شدن آیتم‌های جدید در طول سال 2021 ادامه خواهد یافت:

The Coalitionحالا که به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم،(باید بگوییم) از تغییر ابزارهایمان و تمرکز روی نسل آینده توسط موتور Unreal Engine 5 هیجان‌زده‌ایم. سری بازی Gears of War همیشه در ویترین بازی‌های توسعه‌یافته توسط موتور آنریل بوده و هیجان‌زده‌ایم که به این سنت ادامه دهیم و پروژه‌های بعدی خود را توسط موتور آنریل انجین 5 بسازیم.

البته بازی Gears 5 هنوز محتوای در دست انتشار دارد و قرار است مأموریت‌های تازه‌ای را اضافه کنیم. هر مأموریت دارای دو دراپ است که شامل شخصیت‌ها، نقشه‌ها و رویدادهای جدید می‌شود. ما تا آخر سال به آپدیت فروشگاه بازی با محتوای جدید ادامه خواهیم داد. تغییر موتور کار عظیمی است و لازم است به‌وضوح بگوییم که فعلاً نمی‌توانیم هیچ پروژه جدیدی را معرفی کنیم. دوباره از تمام طرفدارانمان تشکر می‌کنیم و مشتاق کار روی پروژه‌های جدید هستیم.

Unreal-Engine-5

همان‌طور که خواندید، قرار است آپدیت‌های تازه‌ای برای بازی گیرز 5 در طول سال 2021 منتشر شود و تا زمانی که استودیو تمام نیروهایش را به کار روی موتور Unreal Engine 5 بگمارد، فرایند خلق محتوا ادامه خواهد یافت. موتور آنریل انجین 5 دارای ویژگی‌های جذابی مانند تخریب پذیری کامل است و باید دید استودیو محبوب The Coalition برای ما چه سورپرایزی دارد.

نظر شما چیست؟

منبع: WindowsCentral

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.