دانلود بازی The Binding of Isaac Repentance برای PC
دانلود بازی The Binding of Isaac Repentance برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Binding of Isaac Repentance برای PC

پارسی گیم 16 فروردین 1400 2 دیدگاه
7,081 بازدید

دانلود بازی The Binding of Isaac Repentance برای کامپیوتر

حتماً بسیاری از شما نام بازی The Binding of Isaac را شنیده‌اید. یک بازی Roug-like که دنیایی عجیب و تاریک داشته و گیم پلی آن بینهایت جذاب و اعتیادآور بود و می‌توانست ساعت‌ها شما را درگیر خود کند. تنوع مراحل، سلاح‌ها و همچنین چالش‌برانگیز بودن بازی از دلایل موفقیت آن محسوب می‌شد و همچنین داستان بازی گیرایی خوبی داشت و در مورد پسربچه‌ای بود که برای رهایی از زندانی که مادر بدجنسش از جنس نقاشی برایش تدارک دیده تلاش می‌کرد. امروز شاهد عرضه بسته الحاقی Rebirth Repentance از استودیو Nicalis هستیم تا بار دیگر تجربه این بازی لذت‌بخش را داشته باشیم.

موفقیت بازی اصلی استودیو سازنده را به عرضه بسته‌های الحاقی زیادی برای بازی کرد که هرکدام محتوای بیشتری به بازی اضافه می‌کردند و گیم پلی را تحت تأثیر قرار می‌داد. پس از گذشت 6 سال از عرضه بازی امروز آخرین بسته الحاقی این بازی موفق عرضه‌شده است و یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های بازی محسوب می‌شود. مراحل جدید، آیتم‌ها و کاراکترهای بسیار زیادی به بازی اضافه‌شده‌اند و حجم این محتوای جدید آن‌قدر زیاد است که می‌توان این بسته الحاقی را یک بازی مستقل دانست.

مراحل بازی که در قالب اتاق‌های مختلف هستند دستخوش تغییراتی شده و بیش از 5000 مدل طراحی اتاق جدید را در این بسته الحاقی شاهد هستید. همچنین دو کاراکتر جدید برای کنترل کردن با قابلیت‌های منحصربه‌فرد، بیش از 130 آیتم جدید، پایان‌بندی جدید برای داستان بازی، دشمنان جدید و همین‌طور Boss های جذاب ازجمله مواردی هستند که در این بسته الحاقی به بازی اضافه‌شده‌اند و ساعت‌های بسیاری را به گیم پلی مهیج و جذاب آن افزوده که تجربه‌اش برای هر فرد می‌تواند لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Dead Cells را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Binding of Isaac Repentance با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 900 Series
Storage: 666 MB available space
Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i9
Memory: 8 GB RAM
Storage: 666 MB available space
Sound Card: Yes

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Experience the modern classic, The Binding of Isaac, like you’ve never seen it before. It’s a game too big to be called a sequel: Repentance takes Isaac to new heights of roguelike dungeon adventure, as the brave boy descends into the basement for his greatest challenge yet! Isaac’s new quest takes him to unknown places he’s never been, filled with horrible new enemies and bosses, weapon combos you’ve never synergized before and items he’s never seen… unholy terrors from his wildest dreams and worst nightmares!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    mosimo

    مهمان

    سلام،
    متاسفانه در بازی هیچ پیشرفتی برای من اتفاق نمی افته ، نه اکچیومنت باز میشه ، نه بعد زدن اولین باس اصلی که مادر باشه مرحله های بعد باز میشه ، و نه حتی کاراکتر ها آنلاک میشن مطمئن هستم که تونستم کار های لازم برای آنلاک شدن بعضیاشون رو انجام بدم ولی هیچکدوم باز نمیشن ، میشه مشخص کنید مشکل از کجاست؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      5sam6 در پاسخ به mosimo

      مهمان

      من مطمعن نیستم که ایا ان راه حل این مشکل رو درست میکنه یا نه اما شاید بازی رو باید توی administrator باز کنی (و حداقل پنج بار mom رو شکست بده قبل از چیز دیگری)