call-of-duty-wwii
یحیی رحیمی

ساخت بازی Call of Duty 2021 توسط Sledgehammer تائید شد: انتشار روی نسل نهم

یحیی رحیمی 15 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
938 بازدید

مدیرعامل شرکت Activision در حاشیه جلسه مالی اخیر، ساخت بازی Call of Duty 2021 را تائید کرده و استودیو Sledgehammer Games را مسئول تولید آن اعلام کرده است. این بازی قرار است پاییز امسال و احتمالاً تنها روی کنسول‌های نسل نهم منتشر شود.

دانیل الگره، مدیر شرکت Activision Blizzard هیجان خود را از انتشار بازی Call of Duty 2021 نشان داده و گفته که شخصاً هیجان زیادی برای انتشار بازی دارد. او در ادامه از کیفیت بصری بازی تعریف کرده و آن را یکی از زیباترین نسخه‌های سری بازی ندای وظیفه دانسته که تابه‌حال ساخته‌شده‌ است. وی در این مورد می‌گوید:

daniel alegreتوسعه بازی توسط استودیو Sledgehammer Games پیش می‌رود و بازی هم فوق‌العاده به نظر می‌رسد و طبق برنامه، در پاییز امسال منتشر خواهد شد. این بازی برای کنسول‌های نسل آینده ساخته‌شده و تجربه‌ بصری بی نظیری چه در بخش داستانی، مولتی پلیر و Co-Op ارائه خواهد داد. هدف ما از ساخت بازی، ارتقا و بهبود اکوسیستم موجود در سری بازی Call of Duty است. مشتاقانه منتظر انتشار جزئیات بیشتر با جامعه طرفدارانمان هستیم.

sledgehammer-games

Sledgehammer کدام استودیو است؟

اگر با سری بازی Call of Duty آشنا باشید، می‌دانید که این سومین استودیو شرکت اکتیویژن است که تابه‌حال چندین نسخه از این فرانچایز را تولید کرده است. آخرین بازی آن‌ها، Call of Duty WWII بود که در سال 2017 منتشر شد که بخش داستانی آن ازلحاظ بصری و گیم پلی چشم‌نواز بود. این استودیو چند سال قبل از آن، در پروژه‌های دیگری مانند Call of Duty Advanced Warfare و همکاری در ساخت Modern Warfare 3 شرکت داشت.

منابع مختلفی به VGC گفته‌اند که بازی Call of Duty 2021 به وقایع جنگ جهانی دوم می‌پردازد و احتمالاً این اولین شوتر نسل نهم باشد که پای جنگ جهانی دوم را به کنسول‌های Xbox Series X و PlayStation 5 باز می‌کند. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، Call of Duty WW2: Vanguard اسم بازی جدید خواهد بود که از موتور گرافیکی استفاده‌شده در بازی Call of Duty Modern Warfare به نام IW8 استفاده خواهد کرد. این همان موتور گرافیکی است که Warzone هم روی آن پیاده شده است.

ادغام Call of Duty جدید با Warzone

بازی Call of Duty WW2: Vanguard قرار است با Warzone ادغام شود اما عمق ادغام این دو بازی مشخص نیست و باید دید آیا سلاح های جنگ جهانی دوم هم به وارزون راه پیدا می‌کنند یا خیر. راب کاتیش، مدیر اکتیویژن در جلسه مالی روز سه‌شنبه از تلاش استودیو برای ادغام نسخه جدید با وارزون صحبت کرد:

Rob-Kostichاگر اواخر امسال نگاهی به بازی Warzone بیندازیم، شاهد ادغام آن با بازی خواهیم بود که استودیو Sledgehammer Games در حال کار روی آن است. باید بگوییم که این استودیو حالا قوی‌تر از همیشه به کار خود ادامه می‌دهد و با افزودن دو دفتر جدید در شهرهای ملبورن و تورنتو، استعدادهای بی‌نظیری جذب کرده است. در آخر باید بگویم که طرفداران عاشق بازی خواهند شد که استودیو در حال ساخت آن است.

فرانچایز ندای وظیفه به اولویت شرکت Activision تبدیل‌شده و امروز از جذب 2000 نیروی جدید به‌منظور کار روی پروژه‌های این شرکت خبردار شدیم. می‌دانیم که بازی Call of Duty Mobile هم بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است و توانسته یک میلیارد دلار سود به‌حساب شرکت بریزد. این فرانچایز توانسته 27 میلیارد دلار درآمد تابه‌حال کسب کند و به همین دلیل، منتظر خبرهای فوق‌العاده از بازی Call of Duty 2021 باشید.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. بهترین لودآوت و تفنگ‌های فصل سوم بازی Call of Duty Warzone
  2. نکات مهم برای کسب پیروزی در مود Resurgence Extreme بازی Warzone

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.