PES-2021
یحیی رحیمی

کونامی تایید کرد: PES 2021 یک آپدیت فصلی برای PES 2020 خواهد بود

یحیی رحیمی 26 تیر 1399 2 دیدگاه
905 بازدید

چند روز پیش به یک باره بازی PES 2021 روی فروشگاه مایکروسافت پیدا شد و شایعاتی در مورد امکان عدم انتشار یک نسخه کامل از بازی PES بیان شد. کونامی بالاخره در آستانه تولد 25 سالگی این فرانچایز، شایعه منتشر شده را تایید کرد و به دلیل مشکلات پیش آمده، تنها یک آپدیت فصلی برای بازی PES 2020 منتشر خواهد شد.

کووید 19 تمامی اقتصاد دنیا را مختل کرده است و لیگ های فوتبال هم مدت هاست تعطیل شده اند و برنامه فصل کاملا به هم خورده است. کونامی با در نظر گرفتن این مساله و نبود هیچ گونه نقل و انتقال بازیکنان و تغییر لیگ، تصمیم بزرگی گرفته است. بازی PES 2021 به صورت یک آپدیت فصلی بزرگ منتشر خواهد شد و این آپدیت تغییرات زیادی در مورد موتور گرافیکی بازی و همچنین بخش هایی مانند مسترلیگ ایجاد می کند.

تولید یک بازی کامل و بدون باگ در طول یک سال کار چندان آسانی نیست و کونامی با در نظر گرفتن این نکته، با تغییراتی مانند ارتقای موتور گرافیکی بازی و تغییر بخش myClub و مسترلیگ به میان طرفداران خود بازگشته است. طرفداران بازی های ورزشی در طول سالیان اخیر بارها از ناشران بزرگ درخواست حرکت به سمت فصلی کردن بازی ها و انتشار آپدیت سالانه برای بازی ها کرده اند. این در حالی است که EA و کونامی هر سال یک نسخه جدید را منتشر می کنند که همان تجربه سال قبل را با یک سری تغییرات کوچک ارایه می دهد.

تصمیم گرفته شده ممکن است آینده بازی PES را به طور کامل تغییر دهد. فعلا مشخص نیست آیا سال آینده هم چنین برنامه ای پیگیری خواهد شد یا خیر اما این تصمیمی است که می تواند گیمرهای زیادی را به سمت PES 2021 بکشاند. بازی PES 2021 Season Update روز 15 سپتامبر میلادی برابر با 25 شهریور روی کنسول های PS4، Xbox One و PC منتشر می شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    احسان نوروزی

    مهمان

    سلام احتمال هست که کرک بازی هم بیاید؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به احسان نوروزی

      پشتیبانی

      سلام
      معلوم نیست