silent-hills
یحیی رحیمی

بازی PT قابل دانلود روی پلی استیشن 5 نخواهد بود

یحیی رحیمی 29 مهر 1399 بدون دیدگاه
838 بازدید

در سال 2014 یک تیزر کوتاه از نسخه جدید بازی Silent Hills به نام PT را مشاهده کردیم که به دلیل مشکلات پیش‌آمده میان هیدئو کوجیما و سران شرکت کونامی، توسعه بازی ادامه پیدا نکرد. دمو منتشرشده از بازی به مدت کوتاهی روی فروشگاه پلی استیشن در دسترس بود و تعدادی موفق به دریافت آن شدند و بازی را در اکانت خود نگه‌داشته‌اند. با عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 و قول اجرای بازی‌های پلی استیشن 4، افراد زیادی امیدوار به دانلود دوباره آن روی کنسول‌های جدید بودند اما کونامی چنین فرصتی به طرفداران نمی‌دهد.

بر اساس گزارش منتشرشده توسط وب‌سایت GamesRadar، بازی PT از کونامی قابلیت باز دانلود روی پلی استیشن 5 را نخواهد داشت و این بازی از طریق فروشگاه پلی استیشن منتشر نخواهد شد و درنتیجه فایل بازی در دسترس دانلود نخواهد بود. این به معنی آن است که بازی PT از ویژگی Backwards Compatible کنسول جدید پشتیبانی نخواهد کرد و منتظر این بازی روی نسل نهم نباشید.

بازی PT اولین بار در اوت 2014 روی فروشگاه سونی منتشر شد و با اعلام لغو توسعه بازی در سال 2015 و جدایی کوجیما از کونامی، بازی از فروشگاه برداشته شد و قابلیت دانلود برای همیشه حذف شد. تعدادی از کاربران توانستند که بازی را نگه‌دارند و حتی عده‌ای مشغول به بازسازی آن شدند که در آخر یک پروژه کاربر محور را مشاهده کردیم که موردتوجه کونامی هم قرار گرفت و توسعه‌دهنده آن پروژه به کار در کونامی دعوت شد.

مشخص نیست آیا کاربران پلی استیشن می‌توانند که فایل بازی را مستقیماً به هارد کنسول بریزند و از آن طریق به انجام بازی بپردازند. سونی استفاده از حافظه جانبی را برای اجرای بازی‌های پلی استیشن 4 تائید کرده است و ممکن است که PT هنوز قابل‌اجرا باشد. در سوی دیگر، شایعاتی از ساخت نسخه بعدی Silent Hills شنیده می‌شود و باید منتظر خبرهای رسمی باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.