دانلود بازی Alchemy Garden برای PC
دانلود بازی Alchemy Garden برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Alchemy Garden برای PC

پارسی گیم 12 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,301 بازدید

دانلود بازی Alchemy Garden برای کامپیوتر

مفهوم راه اندازی فروشگاه باغبانی خود با کمک کیمیاگری ایده جالبی است و این دقیقاً همان چیزی است که شبیه ساز مستقل جدید تیم MadSushi است. Alchemy Garden تمام ویژگی‌های یک کیمیاگر در طبیعت را درون خود جای داده است. در شروع بازی یک کابین ساده و یک باغ به شما داده می‌شود. ایده این بازی کاشت، برداشت و فروش محصولات رشد یافته است تا به شما امکان دهد مغازه خود را جمع آوری کرده و لوازم خریداری کنید. این کار را با کاوش در دنیای باز و برداشت گیاهان جدید انجام می‌دهید.

بخش کیمیاگری در بازی Alchemy Garden از ترکیب گیاهان متفاوت و مواد مختلف روی میز کیمیاگری در مغازه شما برای تولید معجون و گیاهان جدید می‌آید که هم می‌تواند به شما در سرمایه گذاری باغبانی درون بازی کمک کند و هم می‌تواند به شخصیت‌های NPC موجود در منطقه بازار بازی فروخته شود. چند “مأموریت” برای تکمیل وجود دارد؛ بیشتر آنها از ایجاد معجون یا گیاهان جدید در یک چک لیست یا با شکار یک گیاه و کمک به NPC برای یافتن معجون‌های خاص در طبیعت ساخته شده‌اند.

با پیشرفت در بازی، پول بیشتری برای خرید اقلام بهتر و بیشتر برای فروشگاه خود به دست می‌آورید و مشتریان بیشتری را جذب می‌کنید. در اصل این هم یک شبیه ساز باغبانی و هم یک بازی تجارت محور است. از نظر بصری، بازی با یک جلوه بصری رنگ روشن، بسیار زیبا به نظر می‌رسد و سبک انیمیشن به وضوح نشان دهنده یک عنوان مستقل است. بازی بسیار خوب و بدون لکنت یا اشکال انجام می‌شود. اگر از عاشقان سبک شبیه ساز و باغبانی هستید، Alchemy Garden را از دست ندهید.

بازی Alchemy Garden عنوانی در سبک باغبانی و شبیه ساز مدیریت منابع است. این بازی از روی آثار کلاسیک سبک شبیه ساز باغبانی ساخته شده و با وجود ظاهر مستقل و ساده‌اش، عنوان بسیار اعتیادآوری است. پس اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید، تجربه Alchemy Garden قطعاً می‌تواند ساعاتی سرگرمی برایتان ایجاد کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Garden Simulator و Alchemist Adventure Return to Isur را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Alchemy Garden برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+ / 8.1 / 10 64 bit
Processor: Intel i3
Memory: 6 GB RAM
Graphics: ATI 5770, Nvidia GeForce GTX 460
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Craft magic potions and sell them in your own alchemy shop! Explore the world and harvest plants to discover new recipes! Take care of your own garden of alchemy and decorate the shop as you like in this life sim game!
Customize the appearance of your alchemist to your liking, with various types of eyes, hairstyles and outfits! Craft and discover a wide variety of potions through experiments using all kinds of plants and minerals.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.