دانلود بازی Legend of Keepers Career of a Dungeon Manager برای PC
دانلود بازی Legend of Keepers Career of a Dungeon Manager برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Legend of Keepers Return of the Goddess برای PC

پارسی گیم 11 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
3,600 بازدید

دانلود بازی Legend of Keepers Career of a Dungeon Manager Legend of Keepers Return of the Goddess برای کامپیوتر

ما همواره در بازی‌های ویدیویی مختلف، وارد دخمه‌ها و محل‌های تاریک و مرموز می‌شویم و منابع و اشیا قیمتی آن را برای خودمان می‌دزدیم! حال اگر این موضوع برعکس بود چه می‌شد؟ اگر ما آن‌طرفی بودیم که می‌خواستیم از دزدها و افراد شروری که قصد دارند وسایل قیمتی ما را بدزدند محافظت کنیم داستان از چه قرار بود؟ بازی Legend of Keepers: Career of a Dungeon Manager از استودیو Goblinz به همین موضوع می‌پردازد و شما باید در آن از دخمه‌های مختلف محافظت کنید.

در بازی شما ابتدا باید روش‌های حفاظتی خودتان را برای Dungeon مخصوصی که به شما سپرده‌شده پیاده‌سازی کنید. برای این کار باید ابتدا قابلیت‌ها و وضعیت ماجراجوهایی که قصد نفوذ به داخل دخمه را دارند را بررسی کنید و با توجه به آن‌ها ، تدابیر دفاعی مناسبی را طراحی کنید . زمانی که احساس می‌کنید همه‌چیز آماده است، باید برای نتیجه و مبارزه آماده شوید. سپس مشاهده می‌کنید که چطور آن قهرمان‌ها و ماجراجوها توسط تله‌ها و سایر موارد دفاعی شما می‌میرند و یک‌به‌یک نابود می‌شوند!

درواقع همه‌چیز برعکس است و به‌جای اینکه شما ماجراجویی کنید، جلوی ماجراجویی بقیه را می‌گیرید! به‌جز استفاده از تله‌های مختلف، می‌توانید موجودات و هیولاهای مختلفی را نیز برای دخمه خود استخدام کنید تا در امر دفاع کردن از آن به شما کمک کنند. هر راند بازی قهرمانان جدیدی را باقابلیت‌های مختلف پیش روی شما قرار می‌دهد تا بازی را از تکراری شدن نجات دهد و تجربه شما از بازی را لذت‌بخش‌تر کند.

اگر دنبال چیز جدیدی در این سبک هستید، Legend of Keepers: Career of a Dungeon Manager عنوانی است که در آن می‌توانید تمام ماجراجویی‌های خود در این سبک را از دیدی متفاوت و برعکس تجربه کنید و از نابود کردن قهرمان‌های مختلف با کمک تله‌ها و هیولاها از آن لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Skul: The Hero Slayer و As Far As The Eye را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Legend of Keepers Career of a Dungeon Manager با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core i3 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11 and/or OpenGL 3.3 compatible video card
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Core i5 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 and/or OpenGL 3.3 compatible video card
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this original mix of Dungeon Management and Roguelite, you will lead your career as a Dungeon Manager! Each run will be different but players will keep some of their Master’s bonuses between runs. Like we’ve already mentioned, our game is a mix between Roguelite and Dungeon Management. How did we achieve that? By running many tests to find the perfect balance between management and dungeon phases!
First, you will have to plan your defense against a group of adventurers. Check their stats and resistances, then place the best traps and monsters to defeat them! When you think your dungeon is ready, let the crawl begin!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.