دانلود بازی Lucifer Within Us برای PC
دانلود بازی Lucifer Within Us برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lucifer Within Us برای PC

پارسی گیم 28 مهر 1399 بدون دیدگاه
7,307 بازدید

دانلود بازی Lucifer Within Us برای کامپیوتر

جن واژه ترسناکی است که ازنظر علمی یک پدیده تخیلی و خرافات به‌حساب می‌آید اما افسانه‌های زیادی در مورد آن وجود دارند و حتی فیلم جن‌گیر هم به این موضوع پرداخته است. استودیو Kitfox Games به‌تازگی با الهام داستان جن و ماوراءالطبیعه، بازی Lucifer Within Us را منتشر کرده است. این بازی شمارا در نقش یک جن‌گیر دیجیتالی قرار می‌دهد که باید وارد بعد دیگری از واقعیت شده و با حل معماهای قتل و پیدا کردن جواب برای سؤالاتی که از همان ابتدا شمارا درگیر می‌کنند، بالاخره شیاطین را از این دنیا دور کنید و کاری کنید که صلح و صفا به زندگی عادی مردم بازگردد.

بازی Lucifer Within Us درواقع یک اثر کارآگاهی است که باید تمامی حرکات مظنونان را زیر نظر بگیرید و حقیقت را از دروغ تشخیص دهید. هر آدمی را که می‌بینید، یک مظنون به‌حساب می‌آید و از کنار کسی به‌سادگی نگذرید. تعدادی از افراد جن‌زده شده‌اند و هدف اصلی بازی هم شناسایی این افراد توسط یک سری دستگاه‌های مخصوص و دید فرا طبیعی است که خوشبختانه به شما اعطاشده است. خبری از تغییر پلات و یک داستان عجیب‌وغریب و مینی بازی و مراحل فرعی نیست؛ این بازی به شما یاد می‌دهید که چطور کارآگاه باشید نه اینکه زندگی یک کارآگاه را از نزدیک ببینید. پیدا کردن قاتلان نیاز به‌دقت زیادی دارد و باید داستان و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده می‌شود را به‌خوبی جستجو کنید و فهم بسیار عمیقی از وقایع پیدا کنید و دقیقاً مانند یک کارآگاه خبره عمل کنید.

گیم پلی بازی Lucifer Within Us اجازه ورود به ذهن مردمان این سرزمین عجیب را می‌دهد و با ورود به ناخودآگاه آن‌هاست که بالاخره حقیقت را از دروغ تشخیص داده و شیاطین را از وجود آن‌ها پاک خواهید کرد. یادتان باشد که یک نبرد بزرگ میان خیر و شر وجود دارد که شما به‌عنوان یکی از نیروهای خیر، کار مهمی برای نجات دنیا از شر شیاطین دارید. دوربین بازی از بالا تمام وقایع را نشان می‌دهد و کنترل شخصیت‌ها به سبک خاصی انجام می‌شود که کمتر در بازی‌های ویدیویی مشاهده می‌کنیم. منتقدان گرافیک و جلوه‌های بصری بازی را تحسین کرده‌اند و آن را ازنظر بصری، بی‌نقص خوانده‌اند. در آخر باید گفت که به‌عنوان یک جن‌گیر و فردی که توانایی دیدن بعدهای دیگر دنیا را دارد، وظیفه سنگینی روی دوش شماست که باید آن را به‌طور احسن انجام دهید. اگر به این سبک بازی علاقه‌مند هستید، لینک دانلود بازی The Signifier و Chernobylite را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Lucifer Within Us با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 740 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8/10
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 1050 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Question your suspects. Watch their movements and testimonies closely, as the reconstruction may be based on lies. Use contradictions and clues to form your own hypothesis. Who is lying and why? Who is possessed? You must decide what is the truth for yourself, based on the evidence presented. No hidden plot twists, no QTEs, no random puzzles or mini-games, just you and the information. In all 3 cases, don’t just act like a detective — BE a detective. Finding the murderer will require true understanding of the case, not just following the story.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.