دانلود بازی As Far As The Eye برای PC
دانلود بازی As Far As The Eye برای PC پارسی گیم

دانلود بازی As Far As The Eye برای PC

پارسی گیم 7 آبان 1399 بدون دیدگاه
3,649 بازدید

دانلود بازی As Far As The Eye برای کامپیوتر

روستاها و قبایل جزو اولین اجتماعات بشری به‌حساب می‌آیند که پایه‌های تمدن مدرن را تشکیل داده‌اند. این تکامل تاریخی تأثیر زیادی روی انسان و زندگی او داشته و ایده خوبی برای استودیوهای بازی‌سازی بوده تا عناوین تازه‌ای به سبک استراتژی و شهرسازی منتشر کنند. استودیو Unexpected به تهیه‌کنندگی شرکت Goblinz Studio بازی جدیدی در ژانر استراتژیک و شهرسازی منتشر کرده و به با حمایت منتقدان و علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی مواجه شده است. بازی As Far As The Eye داستان یک قبیله را روایت می‌کند که به سراسر سرزمین زیبا و خوش‌رنگی سفر می‌کنند و به دنبال پیدا کردن مرکز جهان به نام The Eye هستند. این اثر روگ لایک استراتژیک به دنبال ارائه چالش‌های طبیعی و پیش آوردن موقعیت‌های دشوار است؛ آیا آماده حرکت هستید؟

بازی As Far As The Eye نقش یک قبیله را به شما اعطا می‌کند که به دنبال رسیدن به مرکز دنیا هستند. برای رسیدن به این هدف، سرزمین‌ها و مکان‌های مختلفی را پشت سر خواهید گذاشت و باید در طول این ماجراجویی، موفق به مدیریت منابع اولیه‌ی لازم برای بقای اعضای قبیله و نجات دادن جانشان شوید. به آن‌ها کمک کنید تا از طریق کشاورزی، غذا به دست آورند و توانایی‌های تازه‌ای توسط اکتشاف‌های جدید کسب کنند که زندگی آن‌ها را در این ناکجاآباد آسان کنید. این بازی پر از چالش‌ها و اتفاقات عجیب‌وغریب است که روزهای سختی برای شما می‌سازند و ممکن است که قبیله‌ی شما به‌یک‌باره توسط طوفانی مهیب صدمه ببیند یا اینکه وقایع طبیعی، تمام غذا و تجهیزات شمارا نابود کند. استفاده از حالت نوبتی در گیم پلی، باعث ایجاد یک ماجراجویی بی‌نظیر شده که ساعت‌ها شمارا پای رایانه نگه می‌دارد تا بالاخره هدف داستان و رسیدن به وسط جهان توسط این قبیله به وقوع بپیوندد.

بازی As Far As The Eye شمارا تک‌وتنها در جهان گسترده‌اش ول نمی‌کند و لازم است که با افراد مختلف رابطه برقرار کنید و آن‌ها را به‌عنوان هم‌دست بشناسید تا شانس بقای شما افزایش یابد. مهم است که افراد تازه‌ای را به قبیله اضافه کنید تا برای شما کار کنند و در کنار بقیه، سطح کیفیت زندگی را افزایش دهند. ازجمله ویژگی‌های مهم بازی، می‌توان به اعطای جوایز و آیتم‌ها و وجود یک بخش داستانی مفرح با انواع قبایل و مناطق مختلف است. سیستم روگ لایک، منجر به ایجاد گیم پلی خوش ساختی شده که توانایی صدها ساعت سرگرم کردن شمارا دارد. اگر به این نوع بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستید، لینک دانلود بازی Frostpunk و Medieval Dynasty را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی As Far As The Eye با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: Intel Core2 Duo E4300 / AMD Athlon Dual Core 4450e
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 GTX / Intel HD 4600 / Radeon HD 3850
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You play as the wind guiding the Pupils, a tribe that must reach the center of the world. You’ll have to manage their resources, their buildings, and their lives. Help them grow wiser through agriculture, crafting, scientific and mystical research before the world is submerged. Be careful though, you have to manage your tribe perfectly and make sure they’re not starving or taken by surprise by the waters.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.