Anthem
یحیی رحیمی

آنالیز گرافیکی Anthem نشان از پیشرفت‌های زیاد موتور Frostbite دارد

یحیی رحیمی 23 تیر 1397 بدون دیدگاه
651 بازدید

Anthem از جدیدترین ساخته‌های کمپانی BioWare است و تابه‌حال اطلاعات زیادی از داستان و شخصیت‌های اصلی آن دریافت کرده‌ایم. این بازی حضور خوبی در کنفرانس E3 امسال داشت. دمو شگفت‌انگیزی از بازی نشان داده شد که واقعاً همه را میخکوب کرد. هفته پیش این دمو بر روی یوتیوب منتشر شد و بینندگان نیز صحنه به صحنه این ویدیو را موردبررسی قرار داده‌اند.

بر اساس گفته‌های تهیه‌کننده بازی به نام Mark Darrah، دمو نشان داده‌شده در مراسم EA Play توسط 2 عدد کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Tls اجرا می‌شد. همچنین کیفیت دمو روی 4K قرار داشت و فریم ریت نیز روی 60 فریم بر ثانیه قفل بود. EA به‌تازگی نسخه جدیدی از دمو را برای Digital Foundry فرستاده است که باکیفیت 2160p اجرا می‌شود که بسیار حیرت‌انگیز است. این گروه از حرفه‌ای‌های گرافیک هستند و تمامی المان‌هایی همچون نور، فاصله و… را در ویدیو به‌دقت موردبررسی قرار داده‌اند.

با توجه به آنالیزهای انجام‌شده مشخص است که موتور Frostbite به سطوح جدیدی دست پیداکرده است. به نظر می‌رسد که Frostbite در حدی پیشرفت کرده است که بتواند از سخت‌افزارهای قدرتمند نهایت توان را بگیرد. مهم نیست که سخت‌افزار موردبحث ما یک PC با آخرین فناوری روز باشد یا حتی کنسول‌های نسل بعدی. دمو Anthem جدا از چندین مشکل ریز، مثال دیگری از تاریخ گسترده BioWare در به‌کارگیری نهایت توانایی و پتانسیل قطعات سخت‌افزاری است.

دمو البته بی‌نقص نبود و مشکلاتی نیز داشت. در هنگام زوم کردن، گوشه‌های دندانه‌دار و همچنین شطرنجی شدن تصویر را مشاهده کردیم. Digital Foundry باور دارد که دمو بازی روی Xbox One X به‌جای PC اجراشده است. آن‌ها باور دارند که دمو Anthem دارای باگ‌هایی در پردازش تصویر باشد و یا اینکه رندرینگ مناسبی نداشته باشد. زمان زیادی برای مشخص شدن کیفیت گرافیکی بازی نمانده است و Anthem در تاریخ 22 فوریه سال 2019 برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.