Titanfall
یحیی رحیمی

Respawn تایید کرد: نسخه جدیدی از Titanfall در دست ساخت نیست

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
477 بازدید

استودیو Respawn Entertainment در طول زمان پیشرفت زیادی داشته است. عرضه بازی Titanfall این توسعه دهنده را به اوج رساند و بعد از آن بود که شاهد بازی هایی همچون Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order بودیم. با انتشار و پشتیبانی از این بازی ها، بسیاری شروع به گمانه زنی در مورد پروژه بعدی کرده بودند و مدیرعامل استودیو نیز تمام شایعات را رد کرده است.

وینس زامپلا در گفتگو با IGN، احتمال ساخت یک نسخه جدید از Titanfall را رد کرده است. او گفته است: «فعلا هیچ بازی در دست ساخت نداریم. اما همیشه این احتمال وجود دارد. شما دیدید که بخش های کوچکی از این بازی( از طریق Apex Legends) برگشت. من شخصا مایل به زنده کردن بازی هستیم. باید ببینیم چه می توانیم بکنیم.»

در ادامه از او پرسیده شده است که آیا هیچ گونه بازی در طی مراسم EA Play امسال معرفی خواهد شد یا خیر و او نیز گفته است که ممکن است خبرهایی در مورد بازی مدال افتخار دریافت کنیم. او در این مورد گفته است: « وقتی به سال های پیش نگاه می کنیم، می بینیم که همه چیز دیوانه کننده بود. ببینید چطور این همه بازی را ارایه کردیم. هر چند ما تنها کار خود را انجام دادیم. ما تنها تعدادی توسعه دهنده هستیم که عاشق ساخت بازی هستیم.»

Titanfall 2 آخرین نسخه از این سری جذاب بود که در سال 2016 راهی بازار شد و با وجود اینکه نقدها و امتیازهای بسیار خوبی دریافت کرد، چندان به چشم نیامد و این ظهور بازی Apex Legends بود که دوباره این فرانچایز را زنده کرد. به هر حال فعلا خبری از تایتان فال جدید نیست و ممکن است در آینده خبرهای بیشتری دریافت کنیم. فصل جدید بازی اپکس لجندز در شرف شروع است و آن را از دست ندهید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.